Video Observator de bine, 13 iulie 2022. Imagini istorice publicate de NASA, cu începuturile Universului

Observator de bine, 13 iulie 2022, prezentat de Oana Ormenişan.

Oana Ormenişan
de Oana Ormenişan

la 13.07.2022, 15:53

Oana Ormenişan

Observator de bine, știrile zilei de 13 iulie

1) NASA a publicat primele imagini surprinse de cel mai sofisticat telescop spaţial din istorie, James Webb. Într-una dintre ele se pot vedea galaxiile formate după Big Bang, acum 13 miliarde de ani.

2) Româncele de 14 ani care şi-au disputat finala de la Wimbledon au povestit pentru Observator întreaga experienţă. Andreea şi Alexia au mărturisit că nu se gândeau îniţial la trofeu, însă pe parcurs şi-au dat seama că se pot lupta cu oricine pentru marele premiu.

3) Moderna a modificat cu succes vaccinul anti-covid pentru a oferi protecţie în faţa subvariantelor Omicron. Primele studii arată că noul ser are o eficienţă extrem de ridicată împotriva infectării cu coronavirus.

4) La doar 12 ani, un copil din Belgia a obţinut diploma de master în fizică. Elevul-minune a reuşit performanţa după numai un an de studiu şi acum plănuieşte să-şi îndrepte atenţia spre medicină.

5) Surpriză imensă pentru o femeie din Statele Unite, care a cumpărat o geantă second-hand pentru 7 dolari. Tânăra a găsit înăuntru suma de 300 de dolari şi o scrisoare emoţionantă din partea fostei proprietare.

Vi s-a întâmplat să fiţi hărţuiţi într-un teambuilding?

Observator » Observator de bine » Observator de bine, 13 iulie 2022. Imagini istorice publicate de NASA, cu începuturile Universului