Video Ce avantaje au românii cu abonament la magazine şi restaurante. Produsele au reduceri mari şi le sunt livrate lunar
Delicatesele vin la uşă cu abonament. Restaurantele şi magazinele de nişă au oferte săptămânale sau lunare pentru gurmanzi. Vinurile, fructele de mare sau cafeaua pot fi comandate astfel, iar reducerile sunt considerabile, până la 35%. Şi clienţii, şi vânzătorii spun că e o situaţie din care toată lumea câştigă.
Acesta este drumul pe care Radu îl face în fiecare lună. Merge la magazinul preferat pentru a lua vin pe abonament. A ajuns la această souţie pentru că nu mai vrea să piardă timpul printre rafturile supermarketurilor. În plus, iese şi mai ieftin cu aproape 15% reducere a patru sticle de vin.
Cât costă un abonament la magazin
"Au o gamă foarte mare de produse şi 80% din vinuri nu le găsesc în altă parte. Pe lângă preţul foarte avantajos, am şi surpriza de a găsi vinuri diferite de fiecare dată", spune Radu, client.
Iar vânzătorii se pot baza pe un număr sigur de clienţi. Este soluţia pe care tot mai multe restaurante şi magazine de nişă au găsit-o. Sticlele de vin sunt împachetate cu grijă într-o cutie şi pot fi ridicate personal sau livrate la adresele abonaţilor. Acest magazin pregăteşte peste 200 de cutii în fiecare lună. Preţul unui abonament este cuprins între 100 şi 500 de lei, în funcţie de gama vinurilor alese.
- Reporterii Observator au dus la analize de laborator untul și nelipsitul lapte de vacă din piețe. Rezultatele sunt...
- 47.000 de pizza, în 3 luni. Oraşul din România unde locuitorii au profitat de caniculă şi au bătut recordul la...
- EXPERIMENT: Insecticide şi substanţe cancerigene descoperite la analize în alimentele vândute drept "BIO"
"În baza unui abonament ştii sigur că în fiecare lună îţi va fi livrată o cutie cu un număr de vinuri în funcţie planul pe care l-ai ales. Abonamentul, din start înseamnă că este mult mai bine al preţului", explică Andrei Popa, somelier.
În plus, poţi beneficia şi de consultanţă pentru cele mai fine alegeri. "Vinurile sunt selectate de către un somelier. Eu selectez vinurile. Vinurile sunt însoţite de fişe cu note de degustare, unde încercăm să ajutăm clientul să înţeleagă mai bine vinul. Avem şi informaţii de asociere a vinului cu mâncarea", adaugă Andrei Popa, somelier.
Şi cum vinul merge foarte bine în combinaţie cu o porţie de paste, unele restaurante au prins trendul abonamentelor săptămânale sau lunare penntru mâncare. Reducerile cu până la 20 de procente îi fac pe mulţi să prindă gustul.
"Totul este făcut de noi. De la paste la sosuri, totul este făcut aşa cum trebuie şi crează dependenţă. Sunt oameni care mănâncă 5 din 5 cât stau la birou, să aibă un discount, să aibă un abonament să poată să-şi aleagă dinainte lucrurile. Sunt clienţi care mănâncă în fiecare zi şi contează orice reducere", spune Cristian, proprietar de restaurant.
Multe restaurante oferă abonamente la fructe de mare sau peşte. Reducerile pot fi până de până la 35 %, în funcţie de abonamentul ales. Pentru iubitorii de cafea, exista varianta achiziţionării unui abonament de 3, 6 sau chiar 12 luni.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰