Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Criza economica a schimbat ambalajele produselor alimentare

Criza economica a revolutionat si ambalajele si le-a trimis la extrem. Acum, gasim pe piata atat produse in cantitati foarte mici, cat si pachete economice supradimensionate.

de Redactia Observator

la 12.03.2013 , 15:04

Criza inseamna mai putini bani si mai putini bani inseamna ca oamenii devin mai atenti la ceaa ce cumpara. In plus, se uita mai des la pret si nu mai scot cu usurinta bani din portofel atunci cand colinda magazinele. Industria alimentara are, insa, cativa asi in maneca. Mai exact, apeleaza la artificii care sa le fure ochii clientilor.

Asa au aparut pe piata produse in format minidoza. Ambalajele foarte mici dau senzatia cumparatorului ca ia exact cat ii trebuie si nu face risipa. Tineti cont de un lucru. Daca este un produs pe care il consumati zilnic, ar putea fi mai eficient sa cumparati o cantitate mare.

De fapt, aceasta este a doua strategie a producatorilor. Pariaza pe formatul familial: maxidoza care inseamna economii pe termen lung. In plus, si aspectul ambalajelor s-a schimbat. Mai putin material si etichete mai simple pentru a da impresia ca produsele nu sunt scumpe.

Vezi și

Este o tactica practicata la scara larga de brandurile proprii ale marilor magazine.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei
Cu ce preferaţi să plecaţi în vacanţă?
Observator » Stiri sociale » Criza economica a schimbat ambalajele produselor alimentare