Cu aparatul defect cumpărat din magazin, și cu banii luați

Publicat: 07.08.2015, 19:41.
Actualizat: 07.08.2015, 20:05

Atenţie la clauzele contractuale atunci când cumpăraţi electronice şi electrocasnice! Asta pentru că anumite produse comandate de pe internet sau cumpărate direct din magazine pot avea probleme sau chiar pot fi stricate.

Atenţie la clauzele contractuale atunci când cumpăraţi electronice şi electrocasnice! Asta pentru că anumite produse comandate de pe internet sau cumpărate direct din magazine pot avea probleme sau chiar pot fi stricate.

Din cauza neatenţiei, există riscul să rămâneţi şi cu aparatul nefuncţional şi fără banii plătiţi pentru produs. Sute de români au reclamat de la începutul anului că au primit produse defecte.

Legislaţia în vigoare prevedede că orice produs comandat on-line poate fi returnat în termen de 14 zile lucrătoare, fără a invoca un motiv, iar clientul tot în 14 zile trebui să-şi primească banii înapoi. Produsele cumpărate din magazinele clasice pot fi returnate, după politica firmei, în termen de 30 de zile calendaristice de la data achiziţionării sau chiar până la doi ani.

Descarcă aplicaţia Observator News din Google Play sau App Store şi fii la curent cu ştirile momentului din România şi din lume.