Anunț important pentru clienții ING. De astăzi se închid toate casieriile fizice. Banca introduce noi tipuri de ATM-uri
ING Bank se concentrează pe realizarea tranzacțiilor online de luni, 29 octombrie, închizând toate casieriile fizice și transformând sucursalele în unităţi de tipul self-service.

ING Bank se concentrează pe realizarea tranzacțiilor online de luni, 29 octombrie, închizând toate casieriile fizice și transformând sucursalele în unităţi de tipul self-service.
Banca a anunţat pe parcursul anului că principalul canal de tranzacţionare devine ING Home’Bank, în timp ce Self’Bank-urile au noi tipuri de ATM-uri, care înlocuiesc casieriile tradiţionale, informează Mediafax.
Clienţii ING pot să depună numerar folosind cardul ING ataşat contului (lei sau euro) direct la ATM-urile ING, pot să îi transfere prin ordin de plată - dacă au banii într-un cont la o altă bancă sau pot să transfere instant banii (lei) pe care îi au la alte bănci prin funcţionalitatea „Portează-ţi banii“ din ING HomeBank - serviciul ING de internet banking.
Conturile clienţilor ING vor putea să fie alimentate de către alte persoane direct la ATM-urile ING, pe baza unui cod de depunere ce poate fi solicitat în ING Office, pentru lei începând din 1 noiembrie 2018 sau prin transfer bancar. Clienţii îşi vor putea vedea şi gestiona ratele la credite direct din HomeBank.
- "E atât de frumoasă România că mi se umezesc ochii". Expoziţie unică în Iaşi, cu doar 15 lei. Turiştii spun...
- Isabella a aflat că are o inimă bolnavă în timp ce se pregătea pentru Academia de Poliţie. Fata are o singură...
- Evenimente în Bucureşti, în weekendul 8-9 februarie. Ce nu trebuie să ratezi
- 8 februarie, evenimente importante care au avut loc în această zi de-a lungul timpului
- 8 februarie, Sfântul Teodor Stratilat. Sărbătoare importantă în calendarul ortodox
Conform unei evaluări din 2017, clienţii ING din segmentul de retail au folosit deja canalele digitale pentru 99% din tranzacţiile de bază.
La casierii, numai 1% dintre clienţi retrăgeau banii şi 5% îi depuneau în cont. Pe de altă parte, frecvenţa cu care un client accesează ING Home’Bank este în medie de o dată la două zile, în schimb nu vizitează un office mai des de o dată pe an.
Anul trecut numărul de interacţiuni şi solicitări venite de pe mobil către bancă s-a dublat, potrivit informaţiilor transmise de bancă.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰