Românii dau nume trăznite firmelor lor: SC Dumnezeu trăieşte şi vorbeşte SRL
Românul s-a născut poet, chiar dacă destinul l-a îndreptat spre lumea afacerilor. Nume de zeităţi, oameni politici sau mâncăruri, niciunul nu e ferit dacă ar putea aduce profit.
În urmă cu mai bine de zece ani, Doru Ivanov a intrat în lumea afacerilor împreună cu un prieten. Firma lor nu a primit un nume obişnuit, ci...
-Usturoi cu mămăliga production.
Ar părea că se ocupă de producţia de alimente, dar patronii sunt actori de comedie.
- Un tânăr din Iaşi a jucat la păcănele bani din fonduri europene
- Spaima hoţilor de buzunare din Timişoara. Un tânăr e mai eficient decât poliţia
- Ordonanţa graţierii poate elibera criminali plătiţi, pedofili şi violatori
- Femeile câştigă teren în afaceri: reprezintă 37% dintre acționarii sau asociații firmelor din România
- "De aici ne câștigăm existența". Antreprenorii din vama Nădlac, în prag de faliment după aderarea la Schengen
-El fiind din zona din nord, a copilărit la Botoşani, acolo usturoiul cu mămăliga e o mancare de lux şi a zis să preia trendul ăsta foarte pozitiv să îi poarte noroc şi în afaceri.
Şi i-a purtat, chiar dacă numele firmei nu este uşor de explicat colaboratorilor.
O simplă căutare în Registrul Comerţului arată că românii sunt foarte inventivi atunci când îşi aleg numele firmei. De la Prinţesa Asfaltului SRL până la Prinţul Marelui Puţin, fiecare denumire are în spate o poveste. Unele mai greu de explicat decât altele. De exemplu, firma SC DUMNEZEU TRĂIEŞTE ŞI VORBEŞTE SRL se ocupă de creşterea de oi, vaci şi capre.
Alţi antreprenori au ales un nume care să valoreze cât un manifest politic. Cum este acest magazin situat pe un bulevard din Bucureşti.
-Mi-a plăcut mie de acum 11 ani. Au folosit-o la televizor, n-am ştiut ce nume să pun la firmă şi am pus numele Guzganul Rozaliu.
Iar imaginaţia nu are limite, când scopul este obţinerea de profit. Nici firmele de pompe funebre nu au scăpat cu denumiri mai puţin inspirate. Numele acestei firme pare că a fost pus pentru a mai alina din tristeţea clienţilor.
Indiferent de unde a venit inspiraţia patronilor, mediul de afaceri din ţara noastră reflectă foarte fidel şi caracterul românilor: veseli şi plini de imaginaţie.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰