Modernizarea Centurii de Sud a Capitalei
Instersecţii suspendate, pasaje supraterane şi sensurii giratorii supraetajate. Nu este un plan de infrastructură pentru o altă ţară, ci pentru România. E drept, el există doar pe hârtie. Iar hârtia este noul studiu de fezabilitate pentru centura de sud a Capitalei, pentru care CNADNR a plătit 66 de mii de euro.
- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Alegeri prezidențiale 2024 LIVE TEXT. A început votul în diaspora. Primii români au votat în Noua Zeelandă
Instersecţii suspendate, pasaje supraterane şi sensurii giratorii supraetajate. Nu este un plan de infrastructură pentru o altă ţară, ci pentru România. E drept, el există doar pe hârtie. Iar hârtia este noul studiu de fezabilitate pentru centura de sud a Capitalei, pentru care CNADNR a plătit 66 de mii de euro.
Centura de sud a Capitalei. Agitaţie, aglomeraţie, nervi şi zeci de minute de aşteptare în fiecare intersecţie. Un drum care ar trebui, teoretic, să-i scutească pe şoferi de traficul îngreunat din Capitală. Realitatea este, însă, exact pe dos.
Noul studiu de fezabilitate prevede soluţii mai mult decât futuriste.intra harta Şoseaua, care, după spusele constructorilor, va fi gata în 2018, va avea 4 benzi, iar pe DN6 se va intra pe un pasaj subteran. La intersectia cu DJ 401 spre satul Berceni, şoseaua de centura coboară, in timp ce pe deasupra va fi construit un sens giratoriu. Şoferii care vor veni de pe DN 4 vor avea rampe de coborare de pe giratoriul suspendat către toate directiile Soselei de Centura. În zona Splaiului Unirii, traseul actualei şosele de centură va fi modificat şi mutat mai spre est, cu un pod peste râul Dâmboviţa.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰