Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Păcălelile imobiliare de pe Internet. Cei care induc în eroare clienții pot fi trași la răspundere

Internetul este plin de capcane. Uneori putem fi păcăliţi fără să ne dăm seama. De exemplu, unii agenţi imobiliari folosesc tot felul de trucuri pentru a-şi atrage clienţii. Promovează pe site-uri anunţuri pentru apartamente care s-au dat deja, doar ca să îi ademenească pe clienţi cu alte oferte.

de Redactia Observator

la 08.01.2017 , 21:55

Internetul este plin de capcane. Uneori putem fi păcăliţi fără să ne dăm seama. De exemplu, unii agenţi imobiliari folosesc tot felul de trucuri pentru a-şi atrage clienţii. Promovează pe site-uri anunţuri pentru apartamente care s-au dat deja, doar ca să îi ademenească pe clienţi cu alte oferte.

Nu la fel de grozave. Ceea ce nu au aflat însă este că pot fi pedepsiţi de lege pentru asta.

Atunci când îţi cauţi o garsonieră sau un apartament pe internet dai de tot felul de oferte, care mai de care mai tentante. Nu toate sunt însă şi valabile.

Vezi și

Există foarte multe anunţuri care pot fi încadrate la publicitate înşelătoare şi cităm această sintagmă pentru că ea este prevăzută într-un act normativ, această practică este incriminată.

Pe acelaşi subiect

În momentul în care un potenţial client sună şi întreabă dacă acea garsonieră de 24,25 de mii de euro i se explică că nu mai există acea ofertă, dar că există garsonieră la un preţ mai mare, de 30 de mii de euro.

Cei care urmăresc ofertele agenţiilor imobiliare nu au încredere doar în anunţurile lor de pe site-uri.

Pe internet să spunem poate să fie oricine altcineva care a gestionat un conţinut online pur şi simplu.

Însă legea este clară când vine vorba despre astfel de anunţuri.

În legea privind publicitatea înşelătoare, se arată clar că această formă de manipulare este interzisă. Oricine poate sesiza autoriţile dacă este păcălit de ofertele false de pe internet.

Legislaţia privind publicitate înşelătoare: orice publicitate care, în orice fel, inclusiv prin modul de prezentare, induce sau poate induce în eroare orice persoană căreia îi este adresată sau care ia contact cu aceasta şi îi poate afecta comportamentul economic, lezându-i interesul de consumator, sau care poate leza interesele unui concurent.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Ştiri sociale » Păcălelile imobiliare de pe Internet. Cei care induc în eroare clienții pot fi trași la răspundere