Observator » Ştiri sociale » Reincepe programul "Rabla"

Reincepe programul "Rabla"

Redactia Observator | Timp citire: 1 minut
Publicat la 07.08.2012, 19:32 | Modificat la 31.03.2018, 16:35

Romanii care au masini mai vechi de zece ani le pot duce, incepand de maine, la casat. Vor primi, in schimb, vouchere valorice.

Romanii care au masini mai vechi de zece ani le pot duce, incepand de maine, la casat. Vor primi, in schimb, vouchere valorice.