Românii cumpără mașini scumpe, chiar dacă în România drumurile sunt proaste
Avem drumuri mai proaste decât multe ţări din lumea a treia, dar cumpărăm maşini scumpe, puternice şi cu performanţe ca pe circuit.
Avem drumuri mai proaste decât multe ţări din lumea a treia, dar cumpărăm maşini scumpe, puternice şi cu performanţe ca pe circuit. Nu sunt deloc puţini românii care au în garaj super-maşini. Sunt colecţionari împătimiţi sau dornici să-şi afişeze stilul de viaţă.
Aşa sună motorul uneia dintre cele mai puternice şi mai rapide maşini de pe şoselele din întreaga lume. Este vorba de 812 Superfast cu motor v12 aspirat şi 800 de cai putere, asta înseamnă că poate atinge viteza de 100 km pe oră în doar 2,9 secunde. Condusă de un cunoscător, atinge o viteză ameţitoare: 340 de kilometri pe oră. Preţul începe de la 250.000 de euro şi, în funcţie de dotări, poate ajunge şi la milioane de euro.
Vicepreşedintele constructorului italian a venit să inaugureze la Bucureşti cel mai mare showroom din Europa.
Cel mai scump Ferrari se află în garajul celui mai bogat român: Ion Țiriac. Costă 1,6 milioane de euro şi face parte dintr-o serie limitată. Fotbalistul George Ţucudean, Victoraş Micula şi Adi Minune se mândresc şi ei cu câte un exemplar Ferrari.
Pe şosele din România, apar însă tot mai multe super-maşini. Anul trecut, în numai şase luni, aici au fost înmatriculate 13 modele Ferrari, cinci Lamborghini, trei Pontiac şi 21 Cadillac. Asta deşi specialiştii spun că infrastructura din România nu le oferă proprietarilor prea multe drumuri potrivite. Nici măcar în Capitală.
De prea multe ori în România, nici autostrăzile nu sunt un loc sigur. Autorităţile de la noi încă nu văd gropile de pe şoselele, teoretic, de mare viteză.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰