Vinurile, la mare căutare în izolare
Dacă pentru multe afaceri, starea de urgenţă poate însemna reducerea capacităţii de producţie sau chiar falimentul, pentru unii pandemia înseamnă o creştere semnificativă a cifrei de afaceri. Este şi cazul unui producător de vinuri din Iaşi care în aceste zile abia mai face faţă comenzilor.
Dacă pentru multe afaceri, starea de urgenţă poate însemna reducerea capacităţii de producţie sau chiar falimentul, pentru unii pandemia înseamnă o creştere semnificativă a cifrei de afaceri. Este şi cazul unui producător de vinuri din Iaşi care în aceste zile abia mai face faţă comenzilor.
În primele zile de la instalarea stării de urgenţă, prioritatea românilor a fost să îşi umple coşurile cu alimentele de bază. Acum însă:
Nu a fost cazul. Cum reclama este sufletul comerţului, Marian a gândit o strategie pentru a ridica numărul vânzărilor pe online.
Asta după ce, iniţial, s-a gândit să ia în calcul măsura şomajului tehnic.
Vinul face parte din cultura noastră şi poate suntem tentaţi să-l consumăm mai des decât o făceam înainte, însă specialiştii atrag atenţia asupra excesului de alcool.
În ultimii ani, România a ocupat locuri de top atât la producţia de alcool, cât şi la consum. Suntem printre cei mai mari producători de vin din lume şi pe locul 5 în topul consumatorilor, după Belarus, Republica Moldova, Lituania şi Rusia.
Ți-a plăcut acest articol?
LikePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰