Observator » Sport » Campionii de la Galati, sechestrati in tren

Campionii de la Galati, sechestrati in tren

Redactia Observator | Timp citire: 1 minut
Publicat la 07.02.2012, 20:11 | Modificat la 11.02.2017, 08:45

Ore de cosmar au trait campionii de la Galati! Au ramas blocati sub troiene de aproape 4 metri inaltime! Jumatate dintre jucatorii Otelului au stat intr-un tren timp de 20 de ore intre Galati si Bucuresti! "Am topit zapada ca sa ne hidratam!" au povestit galatenii momentele de groaza.

Ore de cosmar au trait campionii de la Galati! Au ramas blocati sub troiene de aproape 4 metri inaltime! Jumatate dintre jucatorii Otelului au stat intr-un tren timp de 20 de ore intre Galati si Bucuresti! "Am topit zapada ca sa ne hidratam!" au povestit galatenii momentele de groaza.