Observator » Sport » Stelistii au interzis la derby

Stelistii au interzis la derby

Redactia Observator | Timp citire: 1 minut
Publicat la 12.10.2010, 20:09 | Modificat la 18.06.2018, 09:15

La derby-ul Dinamo - Steaua, Stelistii au interzis din cauza unor datorii de anul treut.

La derby-ul Dinamo - Steaua, Stelistii au interzis din cauza unor datorii de anul treut.