Facebook anunţă un nou nivel de transparenţă pentru reclame şi pagini
Pentru o mai bună transparenţă a reclamelor şi a paginilor create pe Facebook, reprezentanţii gigantului Facebook anunţă că vor oferi mai multe informaţii despre organizaţii şi despre reclamele afişate pe paginile acestora.
Reprezentanţii gigantului Facebook anunţă mai multă transparenţă pentru reclamele afişate pe paginile organizaţiilor pe platformă - Sursă: Hepta
Facebook face, astăzi, paşi importanţi pentru a aduce mai multă transparenţă reclamelor şi Paginilor de Facebook. A da oamenilor mai multe informaţii despre organizaţii şi reclamele pe care acestea le afişează înseamnă o responsabilitate mai mare pentru agenţiile de publicitate şi ajută compania să prevină abuzurile pe Facebook.
- Vezi reclamele active: Acum puteţi vedea ce reclamă rulează o Pagină pe Facebook, Instagram, Messenger şi reţeaua de parteneri a Facebook, chiar dacă acele reclame nu vă sunt afişate. Conectaţi-vă la contul de Facebook, accesaţi orice Pagină şi selectaţi "Informaţii şi Reclame". Veţi vedea imaginea promovată şi textul aferent, putând semnala orice mesaj suspect, accesând opţiunea "Raportează anunţul".
- Află mai multe despre Pagină: Puteţi afla mai multe despre Pagina respectivă, chiar dacă aceasta nu rulează reclame. De exemplu, puteţi vedea eventualele schimbări ale numelui sau data la care respectiva pagină a fost creată. Mai multe informaţii despre Pagini vor fi adăugate în săptămânile următoare.
Articolul continuă după reclamă
În perioada următoare vor fi disponibile în Brazilia anunţurile şi arhivele politice, înainte de alegerile generale din octombrie (după lansarea acestui serviciu în luna mai, în Statele Unite). Oricine rulează anunţuri politice în Brazilia va putea beneficia de acest serviciu luna viitoare, iar cetăţenii brazilieni vor putea vedea în curând etichete referitoare la anunţurile electorale – toate acestea urmând a fi adăugate în arhiva noastră.
Cea mai mare parte a reclamelor de pe Facebook sunt derulate de organizaţii legitime − fie că este vorba de o afacere mică care caută noi clienţi, un grup de sprijin care strânge bani pentru o cauză sau un politician care candidează la alegeri. Dar există şi persoane rău intentionate, care pot folosi în mod greșit produsele Facebook. Aceşti paşi sunt doar începutul – Facebook va căuta în permanenţă modalităţi de a deveni cât mai buni. Punând în lumina reflectoarelor atât reclamele cât şi Paginile care le rulează, Facebook va face mai uşoară eliminarea abuzurilor, iar persoanele rău intenţionate vor fi putea fi trase la răspundere pentru reclamele pe care le afişează.
Comentarii
Întrebarea zilei
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰