Foto Partida Andorra – România, transmisă aseară de Antena 1, lider detaşat de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public
Primul meci din drumul spre EURO al naţionalei, Andorra – România, transmis aseară, de la 21:45, în direct, de Antena 1, s-a impus ca lider incontestabil de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor de public. Naţionala condusă de Edi Iordănescu a început cu dreptul campania pentru EURO, Dennis Man şi Denis Alibec fiind cei care au adus victoria tricolorilor.
- Asia Express continuă cu o nouă etapă Sâmbătă și Duminiă 20:00, Luni și Miercuri de la 20.30 pe Antena 1 și AntenaPLAY
- Hezbollah a atacat Israelul cu peste 300 de proiectile în timpul sărbătorii de Yom Kippur, anunţă IDF. Bombardamente şi în trei oraşe din Liban: 15 morţi
Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare aseară primii paşi pe drumul naţionalei cătrei EURO 2024. Disputa Andorra – România, transmisă în direct de Antena 1 aseară, de la 21:45, a condus clasamentul audienţelor la nivelul publicului comercial cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani cu un rating mediu de 10.3 puncte şi 34.3% cota de piaţă, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra atunci doar 5.7 puncte de rating şi 19.1% cota de piaţă. Şi la oraşe, victoria tricolorilor a fost prima opțiune a telespectatorilor, cu 9.5 puncte de rating și 27.5% cotă de piață, Pro Tv situându-se tot pe locul secund, cu 4.4 puncte de rating și 12.7% cotă de piață. Şi la nivel întregii ţări, partida Andorra – România s-a impus ca lider detaşat de audienţă, cu un rating mediu de 8.7 puncte şi 25,7% cota de piaţă, urmată fiind de Pro TV, cu 4.7 puncte de rating şi 14.1% cota de piaţă.
Înainte şi după meci, Adrian Mutu, specialistul Antena 1, a analizat în direct şansele României din preliminarii în grupă cu Elveţia, Israel, Belarus, Kosovo şi Andorra. Sub sloganul "Hai, România! În fiecare zi", Antena 1 transmite meciurile echipei naţionale ale României până în 2028, preliminarii EURO si Mondial şi ediţii Nations League.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 21-54 Urban, Urban si National
Perioada 25 martie 2023
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰