Foto Partida Andorra – România, transmisă aseară de Antena 1, lider detaşat de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public
Primul meci din drumul spre EURO al naţionalei, Andorra – România, transmis aseară, de la 21:45, în direct, de Antena 1, s-a impus ca lider incontestabil de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor de public. Naţionala condusă de Edi Iordănescu a început cu dreptul campania pentru EURO, Dennis Man şi Denis Alibec fiind cei care au adus victoria tricolorilor.
Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare aseară primii paşi pe drumul naţionalei cătrei EURO 2024. Disputa Andorra – România, transmisă în direct de Antena 1 aseară, de la 21:45, a condus clasamentul audienţelor la nivelul publicului comercial cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani cu un rating mediu de 10.3 puncte şi 34.3% cota de piaţă, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra atunci doar 5.7 puncte de rating şi 19.1% cota de piaţă. Şi la oraşe, victoria tricolorilor a fost prima opțiune a telespectatorilor, cu 9.5 puncte de rating și 27.5% cotă de piață, Pro Tv situându-se tot pe locul secund, cu 4.4 puncte de rating și 12.7% cotă de piață. Şi la nivel întregii ţări, partida Andorra – România s-a impus ca lider detaşat de audienţă, cu un rating mediu de 8.7 puncte şi 25,7% cota de piaţă, urmată fiind de Pro TV, cu 4.7 puncte de rating şi 14.1% cota de piaţă.
Înainte şi după meci, Adrian Mutu, specialistul Antena 1, a analizat în direct şansele României din preliminarii în grupă cu Elveţia, Israel, Belarus, Kosovo şi Andorra. Sub sloganul "Hai, România! În fiecare zi", Antena 1 transmite meciurile echipei naţionale ale României până în 2028, preliminarii EURO si Mondial şi ediţii Nations League.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 21-54 Urban, Urban si National
Perioada 25 martie 2023
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰