(P) Cum și când publici articole SEO ca să faci link building?
Cel mai important proces în cursul dezvoltării unei afaceri în online ține de optimizare. Foarte multe persoane subestimează puterea indexării prin intermediul articolelor SEO și a campaniilor de link building, însă, află că adevărata cheie a succesului stă și în această parte ,,tehnică” din spatele unui site. Este foarte simplu să optimizezi texte pentru a obține rezultate pe Google, mai dificilă este partea când alegi strategia. De ce? Secretele SEO sunt cunoscute doar de câțiva oameni, de aceia ce lucrează zi de zi încercând diferite metode și variante de indexare. Într-adevăr, există o teorie clară despre cum să optimizezi un conținut, însă, secretul adevărat se face cunoscut doar după nenumărate încercări practice. Totuși, cum și când să publici astfel de articole?
De Redactia Observator la 06.03.2023, 14:48- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Platforma care a prezis victoria lui Donald Trump scrie despre cine va câştiga alegerile în România. Clasamentul Polymarket
Puterea unor articole SEO în poziționare
Despre SEO (Search Engine Optimization) știu cei mai mulți, în special cei care dezvoltă o afacere în mediul online. Fără de această strategie, un site nu se poate poziționa pe Google. Pe scurt, oamenii, acel public țintă, nu ajung la afacerea pe care o deții, ceea ce este devastator, pentru că automat vânzările, indicii și rata de conversie scad drastic. Din acest motiv este benefică și avantajoasă, poate chiar vitală, optimizarea. Cum poți să obții rezultate dacă nu apari în fața audienței? Desigur, există promovare și prin alte surse, rețele de socializare spre exemplu, dar esența stă în SEO. Site-ul are nevoie de o indexare bună, de valori cât mai mari când discutăm de indici (Vizualizări, Nivelul de încredere, Autoritate) pentru a intra în vizorul motoarelor de căutare. Odată identificată prezența site-ului online, procesul de poziționare începe să dea roade.
Pentru că acest lucru să fie posibil, aducem în discuție două categorii de SEO, off page și on-page (partea internă a site-ului ce necesită a fi optimizată). Articolele SEO se încadrează în varianta de off-page, cât și în cea din urmă, pentru că poți publica în partea de blog a paginii pe care o dezvolți, texte optimizate cu cuvinte cheie potrivite. La ce se rezumă optimizarea off-page? La campaniile de link building.
Link building - piesă principală în indexare
Procesul de link building este simplu ca teorie: publici articole pe diferite site-uri, articole ce conțin link-uri cu trimitere către website-ul pe care tu îl dezvolți. Oamenii citesc aceste texte optimizate, observă link-urile și le accesează. Automat vor ajunge pe paginile tale. Ce se întâmplă? Cresc vizualizările, iar dacă oamenii și cumpără, crește rata de conversie. Campania ta de link building tocmai începe să ofere rezultate, pe lângă ideea de indexare și motoare de căutare ce îți identifică activitatea. Atenție! Fără spam, fiind unul dintre factorii negativi pe care Google nu îl permite.
Cum publici articole SEO?
Pentru a da start unei astfel de campanii ai nevoie de articole optimizate. Regulile și normele de redactare sunt simple. Ai nevoie doar de un loc în care să îți poți publica textele. Află că Instapress este platforma cu nenumărate avantaje când vine vorba de publicare articole SEO. În doar câțiva pași ai rezolvat un proces ce în mod normal ar dura câteva ore/zile. Când să publici? Orice moment este oportun. Fără de SEO o afacere nu poate rezista, este indicat să ai cât mai multe campanii de link building în desfășurare pentru a obține rezultate.
Dezvoltă-ți businessul în câțiva pași!
Odată ce ai accesat o platformă ce poate să te ajute să dezvolți o strategie prin intermediul articolelor și campaniilor de link building, poți spune că ești pe drumul cel bun către primele locuri pe Google