(P) Voluntarii P&G și Carrefour au colectat 1.500 kg de deșeuri din zona rezervației Valea Vâlsanului
București, 21 iunie, 2024 - Procter & Gamble și Carrefour România continuă parteneriatul în cadrul campaniei “O Românie Curată Începe de Acasă”, cu o nouă acțiune dedicată protejării mediului. Voluntari din cadrul celor două companii s-au implicat într-o acțiune de strângere a deșeurilor din zona rezervației Valea Vâlsanului, o arie protejată de interes național. În cadrul acțiunii, voluntarii din cele două companii au colectat peste 1.500 kg de deșeuri. Cu sprijinul organizațiilor abilitate, o parte dintre acestea vor fi reciclate.
De Redactia Observator la 25.06.2024, 17:00- Premiera noului sezon Chefi la cuțite din 17 Noiembrie, Duminică 20:00, Luni, Marți și Miercuri 20:30 pe Antena 1 și AntenaPLAY
- După ce au sfidat România pe teren, kosovarii au lăsat dezastru și în vestiare. Stive de ambalaje murdare și cafea vărsată pe mese
“Implicarea noastră în campania <<O Românie Curată Începe de Acasă>> este o dovadă a angajamentului nostru de a proteja mediul înconjurător și de a contribui la crearea unei comunități mai curate și mai sănătoase. Suntem mândri de eforturile voluntarilor noștri și de parteneriatul cu P&G, care a făcut posibilă igienizarea în zona rezervației din Valea Vâlsanului. Aceste acțiuni nu doar că ajută la curățarea mediului, dar și inspiră comunitățile locale să se implice activ în protejarea naturii.”, a declarat Alina Gamauf, membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.
“Campania "O Românie Curată Începe de Acasă" a fost lansată de P&G în 2018 și a devenit treptat o acțiune care a reunit voluntari ai companiei, ONG-uri și comunități locale, într-un efort de a sprijini refacerea habitatelor naturale și de a curăța deșeuri din zone din întreaga țară. Până acum, au fost implicați peste 3500 de voluntari, din 24 orașe din România, fiind colectate peste 42 tone de deșeuri. În același timp, datorită eforturilor voluntarilor și ONG-urilor partenere, au fost plantați peste 12.500 de puieți", a completat George Carpov, Company Communications Director, P&G South-East Europe.
Despre Procter & Gamble
Prin produsele sale, P&G ajunge la aproximativ cinci miliarde de oameni din întreaga lume. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri de încredere, de calitate, lideri în categoriile lor, precum: Always®, Ariel®, Crest®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®, Viakal, Swiffer, Aussie. Comunitatea P&G include operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Pentru cele mai recente știri și mai multe informații despre P&G și brandurile sale, vă rugăm să vizitați https://ro.pg.com/.
Despre Carrefour România
Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro. Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 430 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat pentru peste 17.000 de angajați.
În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1.300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete. Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social.
Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate. Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.