Record de viteză la CFR. Un tren a atins viteza de 210 km/h în timpul unei curse de probă
Record de viteză atins de un tren CFR. Odată cu finalizarea lucrărilor de reparații la suprastructura feroviară și instalațiile aferente liniei de contact pe Inelul Mare Făurei, s-a stabilit un nou record de viteză, de 210 km/h, pe o linie de cale ferată din România.
De Redactia Observator la 09.06.2023, 12:19- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Alegeri prezidențiale 2024 LIVE TEXT. A început votul în diaspora. Primii români au votat în Noua Zeelandă
CFR SA a desfășurat în perioada 2 mai - 7 iunie 2023, cu personalul specializat al SRCF Galați, lucrările de reparații la suprastructura feroviară și instalațiile aferente liniei de contact pe Inelul Mare Făurei (13,7 km), iar joi s-a efectuat cursa de probă cu o locomotive a operatorului național de transport feroviar de călători, care a atins viteză maximă de circulație de 210 km/h, un nou record de viteză stabilit pe Inelul Mare de la Făurei, din cadrul Centrului de Testări Feroviare.
Astfel, odată cu finalizarea lucrărilor de reparații, executate de specialiștii feroviari ai SRCF GALAȚI, pe Inelul Mare Făurei (13,7 km) s-a stabilit un nou record de viteză de 210 km/h, pe o linie de cale ferată din România, transmite Mediafax.
Centrul de Testări Feroviare Făurei a fost construit în 1978
Lucrările de reparații au fost executate în regie proprie de SRCF Galați, cu personal specializat din cadrul SRLU Buzău și Secţia IFTE 1 Galaţi, și au constat în: înlocuire traverse, buraj, nivelare longitudinală/transversală și ripaj pe toată lungimea Inelului Mare (13,7 km), profilare prismă de balast pe toată distanță de 13,7 km, verificarea şi reglarea geometriei liniei de contact (zig zag faţă de axul căii ferate, înăltime faţă de nivelul superior al căii de rulare) la un număr de 276 de stȃlpi LC, lucrări de reparaţie a cablului colector între stȃlpii SBC, lucrări de reglare a pendulelor antivȃnt la 176 stȃlpi SBC.
Centrul de Testări Feroviare Făurei a fost construit în 1978 și este singurul Centru din România pentru încercări dinamice ale vehiculelor feroviare cu viteza maximă de 200 km/h.