Şi celebrităţile eşuează în afaceri
Eticheta de vedetă internaţională nu reprezintă o garanţie şi nici măcar un avantaj real în lumea afacerilor!
De Redactia Observator la 01.08.2014, 21:59Eticheta de vedetă internaţională nu reprezintă o garanţie şi nici măcar un avantaj real în lumea afacerilor! Sunt nume mari din muzică sau din sport care au reuşit să se impună pe piaţă, deşi iniţial au fost criticaţi pentru lipsa de experienţă în domeniul în care au investit.
Sarah Jessica Parker a încercat să îşi transpună stilul vestimentar din Sex and the city într-o colecţie de modă. Totuşi, nu a reuşit să muşte nici din Big Apple şi nici să devină personificarea modei şi a New York-ului aşa cum este considerată Sarah Jessica Parker.
Aşa se întâmplă când te apuci de făcut modă fără să ceri părerea unui expert, dar Jessica nu s-a dat bătută. Recent a lansat o nouă linie de pantofi şi încearcă să repare greşeala din trecut lundu-şi consilier pe preşedintele brandului Manolo Blahnik.
O altă vedetă pasionată de modă este Kanye West, aşa că şi el a încercat să intre în marea industrie de fashion. Cum moda nu e ca rappul, nici Kanye nu s-a bucurat de succes.
Lista vedetelor ale căror proiecte în modă au eşuat continuă cu alte nume din cetatea filmului. Concluzia e simplă: actoria, muzica şi moda se îmbină armonios doar atunci când vedetele poartă creaţiile unor designeri celebri şi se transformă într-un dezastru atunci când starurile încearcă să se insinueze printre marile nume din fashion.