Inteligenţa artificială creşte afacerile mici. Cum poate fi integrată AI în domeniul PR-ului
Cei mai mulţi dintre profesioniştii din domeniul PR considera că tehnologia poate fi cheia în transformarea industriei.
De Redactia Observator la 13.05.2023, 08:21Expresia "Reclama este sufletul comerțului" nu este chiar nouă, dar nu și-a pierdut prea mult din însemnătate. Dar modalitățile de a-ți face reclama s-au diversificat enorm, în mare parte datorită tehnologiei.
Pe o piață globală a serviciilor de PR și comunicare estimată la peste 100 de miliarde de dolari adopția unor instrumente de automatizare și tehnologizare nu putea să întârzie. Mai mult de jumătate dintre profesioniştii în PR considera că tehnologia poate fi cheia în transformarea industriei.
În acest context, o companie românească a creat un soft prin care antreprenorii la început de drum, şi nu numai, pot avea acces la servicii de PR rapide şi mai puţin costisitoare. O avem alături de noi pe Mihaela Tudor, fondatoarea aplicaţiei, alături de care încercăm sa înțelegem cum automatizarea înlesnește comunicarea antreprenorilor cu publicul.
Interviul integral poate fi urmărit în videoplayer-ul de mai sus.