Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Video Dacia lansează Bigster. Primele imagini cu viitorul SUV românesc

Dacia a prezentat conceptul unui nou model SUV, care prefigurează soluţia pentru un vehicul de segment C, accesibil la preţ. Modelul are 4,6 metri lungime și poate fi echipat cu motorizări alternative şi hibride.

de Veronica Micu

la 14.01.2021 , 14:05

  • Conceptul Bigster poate fi echipat cu motorizări alternative şi hibride.
  • Dacia a vândut începând din 2004 peste 7 milioane de vehicule în 44 de ţări.

Potrivit unui comunicat al producătorului auto, conceptul Bigster încorporează valorile de simplitate şi autenticitate specifice mărcii Dacia. Proporţiile conceptului sunt în egală măsură contemporane şi atemporale, iar liniile sale simple inspiră robusteţe.

„Conceptul Dacia Bigster exprimă viitoarea evoluţie a mărcii. Este un vehicul care oferă ceea ce este esenţial, evocând spiritul de aventură şi aducând în plus o tuşă „cool”. Bigster este dovada faptului că un vehicul accesibil poate fi şi atractiv.

Articolul continuă după reclamă

Noi, cei de la Dacia, credem acest lucru iar dovada este conceptul prezentat azi”, spune Alejandro Mesonero-Romanos, director de design Dacia.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Dacia Bigster, cu motorizări alternative şi hibride

Nu doar dimensiunile exterioare sunt generoase în cazul conceptului Dacia Bigster, ci și interiorul este spaţios.

Elemente definitorii ale noului model sunt semnătura luminoasă în formă de Y, care e mai amplă, accentuând aspectul robust specific modelelor SUV, un aspect pus şi mai mult în valoare de culoarea verde închis a caroseriei.

Conceptul Bigster poate fi echipat cu motorizări alternative şi hibride, asigurând astfel adaptarea permanentă atât la nevoile clienţilor, cât şi la evoluţia reglementărilor în domeniul auto.

Cu ocazia prezentării de către Groupe Renault a planului său strategic Renaulution, marca Dacia şi-a dezvăluit strategia pentru următorii cinci ani.

Astfel, prin crearea noului business unit Dacia-Lada, Dacia îşi va spori eficienţa şi competitivitatea şi îşi va extinde atât prezenţa pe pieţele externe, cât şi gama de modele, prin abordarea segmentului C.

Dacia a vândut începând din 2004 peste 7 milioane de vehicule în 44 de ţări

Conceptul Bigster prefigurează deschiderea gamei Dacia către noi orizonturi.

„Dacia va continua să propună clienţilor modele fiabile, la cel mai bun preţ. Odată cu crearea noului business unit Dacia-Lada, vom exploata la maxim potenţialul platformei modulare CMF-B, vom deveni mai eficienţi şi vom creşte calitatea, competitivitatea şi atractivitatea produselor noastre. Avem aşadar toate atuurile pentru a ne dezvolta spre noi orizonturi. Conceptul Bigster este un indiciu pentru calea pe care o vom urma”, spun cei din companie, potrivit Mediafax.

Dacia a vândut începând din 2004 peste 7 milioane de vehicule în 44 de ţări, multe din modelele sale fiind bestseller în segmentul lor.

Astfel, în Europa, Sandero este în ultimii ani cel mai vândut model către clienţii particulari în timp ce Duster este cel mai vândut SUV către aceeaşi categorie de clienţi.

Veronica Micu Like

Absolventă a Şcolii Superioare de Jurnalism (SSJ). A început la "Gardianul", ca reporter de investigaţii, apoi s-a alăturat echipei "Jurnalul Naţional", unde a scris mai bine de 11 ani. A urmat site-ul miscareaderezistenta.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Ştiri Auto » Dacia lansează Bigster. Primele imagini cu viitorul SUV românesc