Antena Meniu Search
x

Campania Observator ”Donează roșu pentru România”, premiată cu aur în cadul Festivalului Eurobest

După și-a adjudecat marele premiu, două medalii de aur şi o medalie de argint în cadrul Festivalului Golden Drum, campania ”Donează roșu pentru România” inițiată de Observator Antena 1 și agenția Geometry Global este din nou premiată cu aur la Festivalul de publicitate Eurobest

După și-a adjudecat marele premiu, două medalii de aur şi o medalie de argint în cadrul Festivalului Golden Drum, campania ”Donează roșu pentru România” inițiată de Observator Antena 1 și agenția Geometry Global este din nou premiată cu aur la Festivalul de publicitate Eurobest

Campania și-a adjudecat trofeul de aur pentru campania prin care i-a încurajat pe români să doneze sânge, la categoria Media (Use of Screens in a Media Campaign).

Premisa de la care au plecat reporterii Antena 1 implicați în această campanie a fost faptul că România este ţara europeană cu cea mai critică nevoie de donatori de sânge. Dar, în acelaşi timp, România este pe ultimul loc în Europa la numărul de donatori constanţi. Pe lângă o serie de reportaje tulburătoare, telespectatorii Antena 1 au văzut, vreme de o săptămână, că lipsea ceva de pe micul ecran: culoarea roşie!

Iar rezultatele campaniei au fost de-a dreptul îmbucurătoare: 14 milioane de români în patru săptămâni; 32.689 de oameni şi-au scos din fotografiile de profil culoarea roşie; în mod normal, aceasta s-ar fi obţinut cu 1,2 milioane de euro; o creştere a donării de sânge cu 80% în şase săptămâni; și o promisiune a Guvernului de a creşte bugetul pe 2015 al donării de sânge cu 300 %.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Credeţi că lucraţi sub calificarea dumneavoastră la locul de muncă?

Observator » Campanii » Campania Observator ”Donează roșu pentru România”, premiată cu aur în cadul Festivalului Eurobest