Antena Meniu Search
x

Video Produsele pentru casă și grădină sunt în topul cumpărăturilor online. Românii și-au luat grătare în pandemie

Românii sunt mari amatori de grătare încinse, asta ştim cu toţii. Dar mai nou sunt campioni şi la cumpăratul accesoriilor fără de care o ieşire la iarbă verde nu ar avea farmec. În ultimul an, produsele pentru casă și grădină au înregistrat printre cele mai mari creșteri în comerțul online.

De Redactia Observator la 14.04.2021, 17:51
Vezi și

În ultimul an, categoriile de produse pentru casă și grădină au înregistrat printre cele mai mari creșteri în comerțul online și trendul se va menține, pe măsură ce o minoritate în creștere face pasul spre viața la curte sau în spații de locuit mai mari.

Pandemia de COVID-19 a schimbat fundamental modul în percepem viața la oraș, arată o analiză a evoMAG. Românii își regândesc opțiunile de trai, din cauza restricțiilor și reevaluează importanța caselor la curte, cu spații verzi, dar și cu zone dedicate de birou pentru lucrul remote și școala online.

În ultimul an, categoriile de produse pentru casă și grădină au înregistrat printre cele mai mari creșteri în comerțul online și trendul se va menține, pentru că cei care fac pasul spre viața la curte sau în spații de locuit mai mari sunt tot mai mulți.

Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News!

Observator » Stiri economice » Produsele pentru casă și grădină sunt în topul cumpărăturilor online. Românii și-au luat grătare în pandemie