Reacţia ING după ce mai multe plăţi cu cardul au fost dublate: O altă bancă a fost de vină. Incidentele au fost corectate
După ce mai mulţi clienţi ai ING România au lansat plângeri şi sesizări că au fost victimele unor plăţi dublate, banca a transmis pentru Observator că incidentul a fost cauzat de o eroare a altei bănci acceptatoare de plăți iar situaţia a fost corectată joi.
ING România a transmis pentru www.observatornews.ro că a identificat unele tranzacţii dublate la plata cu cardul, problemele fiind generate miercuri 2 august de o altă bancă din România iar situaţia a fost între timp corectată, în cursul dimineții de 3 august.
"Vă informăm că în cursul zilei de ieri, 02 august 2023, din motive independente de ING, generate de către o altă bancă acceptatoare de plăți (din România), o parte dintre tranzacțiile efectuate de către clienții ING la terminalele respectivei bănci acceptatoare au fost dublate. Precizăm că am oferit tot suportul clienților noștri afectați. În cursul acestei dimineți, tranzacțiile dublate ale clienților ING au fost corectate. Important: Această situație nu a fost determinată de către ING", a transmis ING România pentru observatornews.ro. Banca nu a specificat şi câţi clienţi au fost afectaţi.
ING Bank România este a patra bancă din ţară, conform activelor. Are peste 1,6 milioane de clienţi. În 2018, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a amendat ING Bank cu 20.000 lei, dupa ce banca a recunoscut că tranzacţiile efectuate de 225.525 consumatori au fost dublate. Banca a explicat atunci că incidentul a fost cauzat de o eroare operaţionala în care fişierele de tranzacţii au fost încărcate de două ori.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰