România, pe ultimele locuri în UE la calitatea infrastructurii căilor ferate
România a doborât un nou record negativ. Calitatea infrastructurii feroviare de la noi ne-a dus pe locul 26 în Uniunea Europeană. Sub noi sunt doar Cipru şi Malta.
România a doborât un nou record negativ. Calitatea infrastructurii feroviare de la noi ne-a dus pe locul 26 în Uniunea Europeană. Sub noi sunt doar Cipru şi Malta. Asta pentru că acolo nu există căi ferate. Şi de parcă nu ar vedea, şefii CFR se mândresc cu un singur utilaj nou, pe care l-au expus în Gara de Nord. Utilajul performant poate suda şinele şubrede şi, tipic româneşte, a fost folosit o singură dată.
Căile Ferate Române - multe situaţii alarmante şi multe recorduri nedorite. Unul dintre ele defineşte compania de stat. Anul trecut, trenurile CFR au întârziat 5 milioane de minute. Iată ce spune fostul director general al CFR Infrastructură.
Cu alte cuvinte, e bine ca trenurile să întârzie. Altfel ar putea avea loc tragedii.
- 21 de angajaţi CFR, plasaţi sub control judiciar în dosarul de fraudă. Nu mai au dreptul de a profesa
- ANIMAŢIE. Fraudă uriaşă la CFR Călători. Directorul comercial şi 34 de angajaţi, ridicaţi de poliţişti
- Percheziții la sediul CFR Călători din Bucureşti şi în 8 judeţe, într-un dosar de abuz în serviciu,...
- Mersul trenurilor se modifică în perioada 6-11 aprilie. Ce pot face călătorii care au deja bilete cumpărate
- Calea ferată Galați – Bârlad, distrusă de inundații, rămâne nefuncţională. Lipsa banilor blochează...
În Gara de Nord din București, oficialilor de la CFR le-a luat un an pentru a înlocui traversele rupte.
Ceva mai încolo, tot în Gara de Nord, mai găsim încă şuruburi care lipsesc şi pun în pericol siguranţa milioanelor de călători.
România a mai doborât un record. Într-un clasament oficial, suntem pe locul 26 din 28 de ţări ale Uniunii Europene în ceea ce priveşte infrastructura feroviară. De fapt suntem ultimii. Pentru că Cipru şi Malta - ţarile situate pe locurile locurile 27 şi 28 - nu au căi ferate.
Până acum utilajul ar fi fost folosit o singură dată. Lucrările înaintează cu viteza trenurilor.
În medie, doar 16 km de cale ferată sunt reparaţi în fiecare an. Şi, în acelaşi timp, alţii 300 de kilometri se degradează.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰