Antena Meniu Search
x

Video Secretele unui agent imobiliar de succes: "Când te-ai jucat cu toate cele 5 simțuri, vânzarea e aproape făcută"

Casa nu se cumpără doar cu portofelul, ci cu sufletul. Este opinia experţilor care au găsit o mulţime de stimuli prin care să îi determine pe cumpărători să aleagă o anumită locuinţă. Ceea ce miros, aud, văd sau gustă clienţii care ajung pentru prima dată într-un apartament cântăreşte greu în decizia pe care urmează să o ia. Jocul cu simţurile nu este la voia întâmplării, ci este adaptat pentru fiecare client în parte.

Andreea Milea
de Andreea Milea

la 04.12.2021, 20:48

Vezi și

Alexandru Printz, broker imobiliar: Trebuie să înveţi să le bucuri toate simţurile!

Este cheia ascunsă a succesului atunci când vrei să vinzi o casă sau un apartament. Primul simţ şi cel mai important: văzul.

Alexandru Printz, broker imobiliar: Primul lucru când intri într-un apartament gândeşti traseul clientului. Înseamnă că trebuie să faci cumva să aduci clientul de la uşă către punctul din care poate vedea maximul de potenţial dintr-o proprietate. Aici care ar fi? Exact punctul în care suntem. Din acest punct vezi totul amplu, vezi culorile livingului şi amplitudinea lui, lumina care intră din laterală.

Pare greu de crezut, dar mirosul şi gustul joacă şi ele un rol extrem de important în alegerea casei.

Pe acelaşi subiect

Alexandru Printz, broker imobiliar: Să miroasă a croasante calde, să miroasă a cafea, deja primul pas l-ai făcut către o vânzare de succes. Mirosul cel mai plăcut este de acasă, de cald, de frumos, imbietor, de pâine caldă, de cafea. Facem cafea aici şi culmea facem un anumit tip de cafea care miroase extraordinar de bine.

Vizionarea apartamentelor merge mai bine pe muzica potrivită

Alexandru Printz, broker imobiliar: Atenţie! Cu muzica de fundal e cu dus, întors. Adica dacă vrei o vizionare de succes cu un client nu te apuci să pui ultimul hit al unui cântăreţ celebru. Pui o muzică ambientală, o muzică calmă, un jazz.

Deşi la prima vedere, cea mai mare provocare în vânzări este negocierea, în realitate nu pare a fi aşa.

Alexandru Printz, broker imobiliar: A mai rămas un singur simț care este extrem de greu de pus în practică la vizionări, simțul tactil. Simțul tactil se activează în general în situații de genul ăsteia în care suntem noi. De exemplu, putem să punem pe masă o faţă de masă dintr-un material foarte fin care face pe oricine să pună mâna să simtă. Ei bine, când ai introdus şi simţul tactil, te-ai jucat cu toate cele 5 simţuri, deja vânzarea este aproape făcută.

Elementul surpriză nu trebuie să lipsească în imobiliare

Alexandru Printz, broker imobiliar: Vorbim de o terasă de 80 de mp. Întotdeauna elementele de genul asta sunt de impact maxim. Finalul vizionării trebuie sa îl lase pe om cu o impresie puternică. În general prețul este cam ultimul dintre elementele care intră în scenă pentru că oamenii trebuie să simtă valoarea și abia apoi se discuta prețul. În imobiliare, cred că te-ai prins deja, nu doar portofelul e cel care dictează, ci simţurile.​ În general prețul este cam ultimul dintre elementele care intră in scenă pentru ca oamenii trebuie să simtă valoarea și abia apoi se discută prețul. În imobiliare, cred că te-ai prins deja, nu doar portofelul e cel care dictează, ci simţurile.

Evoluția prețurilor solicitate în marile orașe - apartamente de vânzare

Cluj-Napoca - 1890 eur/mp

București - 1540 eur/mp

Constanța - 1320 eur/mp

Brașov- 1320 eur/mp

Timișoara - 1310 eur/mp

Craiova -1260 eur/mp

Iași - 1110 eur/mp

Oradea - 1.100 eur/mp

Galați - 1010 eur/mp

Ploiești - 980 eur/mp

Brăila - 900 eur/mp

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Reuşiţi să ţineţi cel mai aspru şi mai lung post din an, care a început astăzi?

Observator » Stiri economice » Secretele unui agent imobiliar de succes: "Când te-ai jucat cu toate cele 5 simțuri, vânzarea e aproape făcută"