Tendințele de anul acesta în business. Orice antreprenor și manager inteligent trebuie să le știe
Fiecare an vine cu schimbări și noutăți în domeniul afacerilor, iar dacă nu ții pasul cu ele riști să pierzi lupta în fața competitorilor.
Fiecare an vine cu schimbări și noutăți în domeniul afacerilor, iar dacă nu ții pasul cu ele riști să pierzi lupta în fața competitorilor.
Când știi la ce să te aștepți, poți face strategiile cele mai eficiente, iar antreprenorii și managerii ar trebui să fie foarte atenți la ce aduce 2017 în domeniul afacerilor. Doar dacă știi ce aduce nou acest an vei putea avea garanția unui profit sigur. Iată ce ar trebui să știe orice persoană care are o afacere proprie, conduce o companie sau pur și simplu este angajat.
-
Doar cine se protejează de riscuri are cu adevărat șanse la profit. Ce nu mai suportă amânare anul acesta
Oamenii de afaceri din SUA și din Vestul Europei au învățat de mult lecția asta, însă la noi abia acum începe să se simtă o tendință în acest sens. Este vorba despre asigurările pentru firme, care au devenit tot mai utilizate de companiile din România. Antreprenorii devin din ce în ce mai conștienți de fragilitatea afacerii lor în fața unor fenomene pe care nu le pot controla, așa că una dintre tendințele anului este în mod cert cea de protejare a companiei.
O astfel de firma de asigurari românească înțelege realitățile mediului de afaceri din țara noastră, motiv pentru care peste 6.000 de companii au încheiat deja o asigurare corporate prin intermediul ei. După cum observi, ea nu te protejează doar de situații accidentale care produc distrugeri materiale companiei (incendiu, cutremur etc.), ci oferă și asigurări profesionale. Cu cât amâni mai mult încheierea unei asigurări, cu atât mai expus ești, iar riscurile nu dispar niciodată, ba mai mult, an de an apar noi provocări pentru companii.
-
Focus tot mai mare pe publicul țintă și pe retenția clienților existenți deja
Vânzările și câștigarea de noi clienți sunt foarte importante în continuare, dar anul acesta devine mai important ca niciodată să-i păstrezi pe cei pe care îi ai deja. Cu atât de multe alternative în prezent, e greu să mai furnizezi un serviciu unic pe piață, așa că toți clienții pe care îi ai deja merită un plus de atenție. Doar așa vor avea un motiv întemeiat să rămână alături de tine și să nu se îndrepte spre concurență.
Mai mult decât atât, rețelele de socializare au făcut ca o companie să poată fi foarte ușor supusă criticilor publice atunci când are un client nemulțumit, așa că retenția și grija față de clienții existenți sunt anul acesta pe primul lor pentru majoritatea firmelor.
-
O prezență puternică online este imperativă
Tot mai multe companii realizează că dacă nu țin pasul cu tehnologia și nu se folosesc de ea, pierderile pot fi uriașe. În momentul de față, dacă nu ai un site de prezentare sau o pagină pe rețelele de socializare ești ca și inexistent. Nu vorbim în acest caz doar de produsele care se adresează tinerilor, deoarece acum până și persoanele de peste 60 de ani își caută informațiile pe internet. Nu este nicidecum ieftin să concepi un site care să atragă atenția sau o strategie de comunicare online eficientă, însă ele sunt, de fapt, investiții inteligente, care merită pe deplin bugetul piperat.
-
Automatizarea proceselor devine obligatorie anul acesta
Pentru a avea o companie profitabilă, ai nevoie de angajați care să lucreze la adevăratul lor potențial. Asta înseamnă că activitățile care pot fi automatizate, ar trebui în mod obligatoriu transferate de la angajați la programe specializate.
Pentru a fi eficient trebuie să ții pasul cu timpurile, iar dacă nu știi care sunt tendințele care fac legea, nu poți avea parte de profit. Care dintre aceste trenduri ți se par cele mai importante de avut în vedere?
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰