Trucuri pentru decorarea unui spațiu de birouri
Biroul este un spațiu în care îți petreci mai mult timp ca acasă. În plus, este adesea o carte de vizită pentru clienții care îi trec pragul.
Biroul este un spațiu în care îți petreci mai mult timp ca acasă. În plus, este adesea o carte de vizită pentru clienții care îi trec pragul și un loc unde angajații este bine să își găsească confortul. Un birou trebuie să fie un spațiu de lucru practic, să știe să îmbine imaginea profesională, una organizată și eficientă, cu un confort și o atmosferă primitoare atât pentru angajați, cât și pentru clienți.
Prin urmare, dacă dorești să aduci un aspect nou mediului în care faci afaceri sau acum te afli în căutarea unui spațiu de închiriat, ține cont de câteva aspecte:
Tavan fals casetat
Plafonul pentru care s-a optat ca soluție un tavan casetat are pe lângă aspectul profesional, avantajul de a fi folosit ca spațiu de depozitare, fie că este vorba de cabluri, un router de internet și nu numai. Oricând se poate umbla în spate datorită lejerității cu care este îndepărtată fiecare placă a tavanului casetat. În plus, aceste tavane casetate, spre deosebire de plafonul de rigips, răspund și cerințelor de izolație fonică și termică. Ușor de montat, în spatele tavanului casetat se află o structură metalică de susținere, de care sunt fixate plăcile de tavan casetat.
Inserarea logo-ului
Culorile neutre sunt cel mai adesea practicate în cazul spațiilor de birouri. Sfatul este să nu ramâi la varianta inițială, cea din ziua în care te-ai mutat. Este necesar să personalizezi spațiul cu puțina culoare și identitatea companiei tale. Gândește-te, așadar, la cum să încorporezi numele companiei și al firmei în decor. Acest lucru are un impact psihologic puternic asupra clienților. Ia în considerare literele volumetrice sau un autocolant de perete, asemeni unui tapet cu o grafica care să sublinieze mediul tău de business și obligatoriu cu logo-ul și sloganul firmei.
Acces facil la biroul managerului
Chiar dacă tendința este ca managerul să aibă un birou într-o cameră separată, departe de restul angajaților, ascuns după o ușă mare și închisă, nu este deloc un lucru productiv. În felul acesta se creează o barieră, oamenilor le va fi jena să intre, cu gândul că cel mai probabil deranjează. În loc să fie deschisă comunicarea cu angajații, aceasta se închide. Sfatul este ca biroul managerului să fie așezat astfel încât să fie îmbinată partea de confidențialitate și confort personal cu avantajul de a putea saluta vizitatorii și de a comunica cu ceilalți membrii ai companiei.
Mobilier ergonomic
Foarte multi angajați acuză probleme cu spatele din cauza unei poziții incorecte la birou. Sănatatea și confortul acestora este important și trebuie să primeze. Prin urmare, prezența unui specialist care să recomande mobilierul ergonomic potrivit la birou, dar și optimizarea eficientă a spațiului este o investiție care va însemna un mediu de lucru mai fericit și mai sănătos.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰