Veste bună pentru influenceri. Clipurile de pe Instagram vor avea din nou muzică. Anunţul făcut de Meta
Compania-mamă a Instagram, Meta, a anunţat că a ajuns la un acord de prelungire a parteneriatului cu SIAE, iar utilizatorii și creatorii de conţinut vor putea să acceseze întreaga bibliotecă muzicală, inclusiv cea a SIAE, până pe 6 octombrie.
La finalul lunii martie, lipsa unui acord între Meta, compania-mamă a Facebook şi Instagram și Societatea Italiană a Autorilor și Editorilor (SIAE), a lăsat cele două platforme fără muzică. Mai exact, Meta nu a reînnoit contractul şi toate melodiile protejate de SIAE nu au mai putut fi folosite în reels-uri, de exemplu, fiind afectaţi inclusiv influencerii români.
Reprezentanții Meta au anunţat că, după mai multe săptămâni de negocieri, au stabilit o prelungire a acordului iar catalogul muzical al SIAE va redeveni disponibil pe platfome până la data de 6 octombrie.
"Ne bucurăm să anunțăm că am ajuns la un acord de prelungire a parteneriatului cu SIAE, care permite utilizatorilor și creatorilor să acceseze întreaga noastră bibliotecă muzicală, inclusiv repertoriul SIAE, astfel fiind respectate, în același timp, drepturile de autor ale artiștilor și autorilor. Catalogul muzical al SIAE va redeveni disponibil pe platformele noastre până la data de 6 octombrie. Continuăm negocierile cu SIAE pentru a încheia un parteneriat pe termen lung", au declarat reprezentanții Meta pentru observatornews.ro.
Cu sediul la Roma, Societatea Autorilor şi Artiştilor din Italia este a şasea ca mărime din lume şi are în portofoliu aproape 6 milioane de melodii şi 95.000 de membri. Printre artişti, Maneskin, Zucchero sau Ennio Morricone.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰