Video Angajaţii Primăriei Iaşi, obligaţi la politeţe. În caz contrar, vor fi cercetaţi disciplinar
Dacă politeţea şi bunul simţ nu vin de la sine, devin obligaţii profesionale, notate în lege. Cel puţin la Iaşi, acolo unde angajații Primăriei riscă sancțiuni disciplinare dacă nu răspund la telefon în mod politicos. Mai mult, au şi un ghid care îi învaţă cum să se comporte cu contribuabilii.
Este vorba despre o dispoziţie dată de primarul Mihai Chirica prin care vorbitul frumos cu cetăţenii la telefon devine sarcină de serviciu pentru angajaţii primăriei, dar şi pentru cei aflaţi în alte instituţii din subordinea Primăriei Municipiului Iaşi.
Vir fi cercetaţi disciplinar
Practic a fost stabilită o formulă clară de răspuns prin care acesşti angajaţi trebuie să fie foarte politicoşi în momentul în care sunt sunaţi de cetăţeni cu diverse probleme. Trebuie să se prezinte cu numele complet. În acelaşi timp trebuie să spună funcţia pe care o deţin şi departamentul la care au sunat şi să îi roage pe cetăţeni să le comunice cu ce pot să îi ajute.
Mai mult decât atât, este stabilit prin acelaşi document şi faptul că aceşti angajaţi, funcţionari publici şi alţi angajaţi din alte instituţii din subordinea primăriei trebuie să şi rezolve problema oamenilor care sună, adică să le ofere răsounsuri prompte, clare şi cât mai inteligibile posibile. În caz contrar, angajaţii vor fi cercetaţi disciplinar pentru că va fi considerată abatere disciplinară orice alt răspuns care nu este politicos.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰