Anunţ INCREDIBIL din partea NASA! Apa a fost descoperită pe o altă planetă

NASA a anunțat descoperirea de vapori de apă în atmosfera exoplanetei Tau Bootis b. Acesta este un corp cosmic fierbinte din clasa planetelor gazoase gigantice, așa cum este Jupiter sau Saturn, în sistemul nostru solar

Exoplaneta Tau Bootis b este una dintre primele planete din afara sistemului nostru solar descoperite de astronomi. Existența acestei planete a fost raportată în 1996, la aproximativ 51 de ani lumină distanță, conform SPACE.com.

Pentru a analiza compoziția chimică a atmosferei lui Tau Bootis b, cercetătorii au folosit un spectrometru și i-au examinat strălucirea. Diferite tipuri de molecule reflectă diferite lungimi de undă ale luminii, iar analiza acestor lungimi de undă dezvăluie identitatea chimică a acestor elemente.

Descoperirea apei pe Tau Bootis b este importantă datorită faptului că oamenii de ştiinţă îşi pot da seama cum s-au format şi evoluat aceste planete de-a lungul milioanelor de ani.

Când ţineţi post negru, renunţaţi inclusiv la apă?

Observator » Evenimente » Anunţ INCREDIBIL din partea NASA! Apa a fost descoperită pe o altă planetă