Video Cum va arăta pasajul pietonal subteran din centrul Predealului. Ar urma să fie săpat în apropierea gării
Am putea ajunge mai repede la munte de anul viitor. Un nou pasaj pietonal subteran ar urma să ajute la fluidizarea traficului de pe Valea Prahovei. Pasajul se va construi în zona cu cel mai mare flux de turiști ce traversează acum DN1 și va fi finanțat din bani europeni.

Pasajul pietonal subteran urmează să fie săpat în apropierea Gării Predeal. Este locul prin care cei mai mulți mai mulți turiști și localnici trec la pas DN1.
"S-au întâmplat foarte multe accidente, deci ar fi util", spun un localnic. "Când este coloană sau se întâmplă accidente, mulţi nici nu opresc la trecere ca să putem trece. Am fi noi mai în siguranţă. Ne-ar fi nouĂ mai uşor şi traficul probabil nu ar mai fi", explică o femeie.
Pasajul va avea scară rulantă de acces, dar şi un lift pentru persoane cu dizabilităţi
Valoarea totală a lucrării este de 6,8 milioane de lei, bani asigurați prin PNRR.
- Mai mulți clujeni, picnic cu slănină, brânză de oaie și ceapă, pe plajă în Filipine: "Am luat câte o...
- Guvernul introduce o nouă platformă pentru evidenţa digitală a salariaţilor. Ciolacu: Vechiul REVISAL era depăşit
- Cum arată viaţa în penitenciar. Nouă elevi din Arad au trăit experienţa pierderii libertăţii într-un proiect...
- A început recensământul naţional al berzelor, cu o aplicaţie pentru smartphone: "Ne-am bucurat, scăpăm de frig"
- Doi şoferi morţi, după un impact catastrofal între două TIR-uri, în Arad. Unul dintre camioane s-a făcut scrum
"Termenul de execuţie va fi de 9 luni, începând cu data semnării contractului. La nivel teoretic, la sfârşitul lunii aprilie sperăm să fie finalizată acestă licitaţie şi să demareze lucrările", a declarat Tudor Duțu, director executiv DRDP Brașov.
Exact vizavi de locul în care încep săpăturile pentru pasajul pietonal este un pasaj similar. Traversează toate liniile de cale ferată din Gara Predeal și este într-o stare avansată de degradare.
Stațiuni ca Azuga sau Bușteni au, în zonele cu trafic pietonal intens, pasaje supraterane. Niciunul din aceste pasaje nu are scară rulantă sau lift, astfel încât să poată fi folosite și de pietonii cu mobilitate redusă.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰