Oamenii de ştiinţă au descoperit medicamente care pot fi utilizate în tratarea cancerului de sân, de prostată sau de plămâni. Se vorbeşte chiar şi despre un panaceu în combaterea mai multor tipuri de tumori.

Un medicament nou descoperit s-a dovedit mult mai eficace decât cele utilizate până acum, în combaterea cancerului de prostată.

Un studiu efectuat pe 1200 de persoane arată că rata de supravieţuire şi de întârziere a dezvoltării maladiei a crescut până la 18 luni, la subiecţii cărora li s-a administrat acest medicament. De asemenea, a crescut durata de timp pânâ când boala s-a agravat.

Dezvoltarea cancerului de plămâni a fost încetinită cu 15 luni mai mult la persoanele cărora li s-a administrat un alt medicament nou, în locul celor folosite până acum. Experimentul a fost făcut pe 303 subiecţi, care aveau cancer la plămâni în stadiu avansat.

Un alt inhibator nou descoperit s-a dovedit a fi promiţător în tratarea cancerului mamar.

302 femei, al căror cancer se extinsese de la sân au fost tratate cu această nouă descoperire.

Studiile au arătat că inhibatorul a mărit cu trei luni durata până la care  forma de cancer s-a agravat (de la 4, la 7 luni) .

Cercetătorii au descoperit, de asmenea, un medicament care ar putea trata mai multe forme de cancer, dezvoltate din cauza unei anumite anomalii genetice comune .

Tratamentul s-a dovedit folositor atât adulţilor, cât şi copiilor, scrie Daily Mail.

Aţi alocat un buget mai mare pentru Paşte în acest an faţă de 2023?

Observator » Evenimente » REVOLUŢIE în lumea medicală: Cercetătorii au descoperit medicamente noi, mult mai EFICIENTE în combaterea CANCERULUI