Antena Meniu Search
x

FOTO-ÎNGROZITOR! Ce a pățit o fetiță de la ANALGEZICE depășește orice închipuire!

După ce părinții i-au administrat doza recomandată de medicul de familie a început coșmarul. Bășicile și bubele i-au apărut pe toată fața, iar micuța a fost internată, de urgență, la terapie intensivă

la 10.08.2014, 17:57
sursa: Daily Mirror

După ce părinții i-au administrat doza recomandată de medicul de familie a început coșmarul. Bășicile și bubele i-au apărut pe toată fața, iar micuța a fost internată, de urgență, la terapie intensivă 

Nimic nu prevestea nenorocirea care avea să se abată peste o familie din Marea Britanie. Atunci când superba lor fetiță a acuzat o ușoară stare de răceală, părinții au sunat medicul de familie și au întrebat care este tratamentul pe care trebuie să-l administreze micuței. Nurofenul a fost leacul pe care doctorul a găsit de cuviință să-l recomande, iar cantitatea pe care specialistul a indicat-o a fost înghițită de copil.

La câteva minute, o reacție alergică s-a declanșat rapid, iar fetița a început să sufere transformări inimaginabile. Potrivit Daily Mail, fața copilului a fost invadată de bășici și bube, care au transformat-o într-un mod șocant. Fetița a fost dusă de urgență la un spital, unde a stat la terapie intensivă. După mai multe zile în care s-a zbătut să rămână în viață, micuța a scăpat, iar medicii au spus că doar ”un miracol” a ținut-o în viață  

Specialiștii spun că situația este una destul de rară, însă recomandă administrarea medicamentelor doar după ce copiii sunt supuși unor teste care să le depisteze eventualele alergii.

Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News!

Observator » Evenimente » FOTO-ÎNGROZITOR! Ce a pățit o fetiță de la ANALGEZICE depășește orice închipuire!