Antena Meniu Search
x

Haos în Gara de Nord. Pasagerii umiliţi de CFR au blocat calea ferată. Poliţiştii au calmat spiritele

Umilinţa călătorilor a atins astăzi cote alarmante în Gara de Nord din Bucureşti. Sătui să aştepte plecarea trenului în picioare, înghesuiţi în două vagoane, pasagerii s-au aşezat pe liniile de cale ferată. Când au crezut că în sfârşit au rezolvat problema, oamenii au fost lăsaţi să aştepte din nou.

Vezi și

Umilinţa călătorilor a atins astăzi cote alarmante în Gara de Nord din Bucureşti. Sătui să aştepte plecarea trenului în picioare, înghesuiţi în două vagoane, pasagerii s-au aşezat pe liniile de cale ferată. Nu a fost suficient însă. Când au crezut că în sfârşit au rezolvat problema, oamenii au fost lăsaţi să aştepte alte două ore până când garniturile au plecat spre Craiova.

Cu o indiferenţă greu de imaginat, aşa au fost trataţi cei peste 100 de oameni abandonaţi la propriu în vagoanele CFR. Timp aproape două ore, au aşteptat zadarnic o locomotivă. 

Trenul ar fi trebuit să plece la prânz din Gara de Nord spre Craiova. Înghesuiţi în doar două vagoane, stând în picioare şi cu bilete plătite, pasagerii şi-au cerut drepturile. Revoltaţi, câţiva chiar au blocat şinele. 

Doar intervenţia poliţiei a calmat spiritele. Oamenilor li s-au promis vagoane suplimentare, iar locomotiva a fost desprinsă pentru a completa trenul. Dar două ore mai târziu, ei erau tot acolo, şi mai revoltaţi. În cele din urmă, o nouă garnitură a fost adusă ...

La fel de umiliţi au fost şi cei care au venit azi-noapte cu trenul din Suceava în Bucureşti. Oamenii au îndurat gerul în vagoane. Sistemul de încălzire a cedat într-unul din cele două vagoane ale trenului. 

Incalzirea vagoanelor se face electric. 1500 de volti pleaca dintr un transformator al locomotivei prin niste cabluri pana la radiatoarele vagoanelor. De aici un sistem d eventilatie preia aerul incalzit si il duce in vagoane.Fiecare vagoin are propriul raduioator.

Conducerea CFR recunoaşte problemele, dar spune că toţi călătorii care aveau bilet în vagonul fără căldură se puteau muta în cel încălzit.

Instalaţia funcţiona corespunzător la plecarea din Suceava. Apoi instalaţia a funcţionat cu intermitenţă. Călătorii au fost redistribuiţi în vagonul care avea încălzire. Tehnicienii CFR au încercat o intervenţie în zona Mărăşeşti, dar fără folos. O echipă de revizie va investiga cauzele.

CFR călători ar avea nevoie de 1.200 de vagoane pentru ca traficul pe calea ferată să fie acoperit. Doar 800 sunt însă funcţionale. Şi mai puţine, modernizate, astfel încât, în fiecare zi, pasagerii sunt umiliţi pe banii lor. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

35 de lei kilogramul de carne de miel înainte de Paşte. Consideraţi preţul acceptabil?

Observator » Evenimente » Haos în Gara de Nord. Pasagerii umiliţi de CFR au blocat calea ferată. Poliţiştii au calmat spiritele