Video "Golden Gate-ul românesc" este iarăşi în reparaţii. De ce cred inginerii că podul suspendat dintre Brăila şi Tulcea nu rezistă
Podul suspendat dintre Brăila şi Tulcea, proiectat să reziste peste o sută de ani, este din nou în reparaţii. Au apărut crăpături şi denivelări în asfalt - este a treia oară în nouă luni când aceeaşi bandă de pe Golden Gate-ul românesc trebuie reparată.
Muncitorii s-au întors pe cel mai mare pod suspendat şi România şi lucrează de zor de de trei zile.
Adrian Obreja - reporter Observator: Sensul de circulaţie Tulcea-Brăila are din nou probleme. După ce a fost reasfaltat complet, o dată, au fost făcute lucrări de reparaţie după câteva luni şi, iată, acum se fac alte lucrări de reparaţie pe toată lungimea podului.
Inginerii cred că asfaltul ar fi fost de slabă calitate şi de aceea nu a rezistat vehiculelor grele
Constructor: Greutatile de la maşină care trec cu 65, 70 de tone. Să punem altă reţetă, altă reţetă, că nu se combină, nu ştiu...
- Impact devastator între două camionete, pe un drum din Brăila. Traficul este blocat total, o victimă a fost...
- Podul de la Brăila, menit să reziste 120 de ani, intră din nou în reparaţii. Muncitorii reasfalteză un sens...
- CNAIR a terminat evaluarea lucrărilor la podul de la Brăila. Ministrul Grindeanu: Există neconformităţi. Până...
Construcţia care a costat 500 de milioane de euro a fost dată parţial în folosinţă vara trecută, dar compania de drumuri nu a semnat recepţia lucrării.
Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor: Colegii mei de la CNAIR, în urmă cu o săptămână, cred că au terminat evaluarea lucrărilor de la pod. Nu pot să recepţioneze o lucrare atâta timp cât există bucăţi neconforme.Trebuie să le îndrepte. După care vor trece la recepţia acestei lucrări.
Cele mai recente probleme au fost luna trecută când o porţiune de asfalt s-a tasat cu 10 centimetri. Cu câteva luni înainte, şuruburile din grinzile metalice puteau fi desfăcute cu mâna.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰