Antena Meniu Search
x

Video "Piciorul podului stă pe nişte sârme ruginite". Pericole pentru șoferi pe DN1, cea mai circulată șosea din România

Poduri șubrede, maluri surpate, lucrări de reabilitare care bat pasul pe loc. Sunt doar câteva dintre capcanele din județul Prahova, de pe DN1, cea mai circulată șosea din România. Ca de obicei, autorităţile spun că planuri de rezolvare a situaţiei există. Când şi dacă vor fi puse în practică e deja altă discuţie. 

Claudiu Loghin
de Claudiu Loghin

la 12.04.2023, 09:13

Vezi și

Comuna Bănești, ieșirea spre Câmpina. O privire sub podurile de la kilometrul 89 este suficientă pentru a înțelege la ce pericol se expun zilnic mii de oameni.

Claudiu Loghin, reporter Observator: Drumul Naţional 1 traversează răul Doftana exact în acest loc prin două poduri, câte unul pentru fiecare sens. Apa a săpat însă la baza fiecărui picior de pod, iar distrugerile sunt cât de poate de vizibile. Aici de exemplu, stratul exterior al armăturii este compromis. Vorbim practic despre cea mai circulată șosea din România. 

Localnic - reporter:

Au mai fost şi accidente tot din cauza asta, că s-a lăsat podul.

Pe acelaşi subiect

Reporter: Credeţi că e un pericol?

Foarte. Dacă dă drumul aştia la apa din baraj ce se întâmplă. V-aţi uitat dedesubt sub el? Deci piciorul podului stă practic pe nişte sârme ruginite. 

Ar necesita reparaţii. 

Reporter: De ce?

Pericol pentru maşini, se dărâmă, ce facem. 

De la Bucureşti vin promisiuni de rezolvare a problemelor

Alin Şerbănescu, purtător de cuvânt CNAIR: Acolo este un contract semnat. A fost dat ordinul de începere, acum aşteptăm să primim avizul poliţiei pentru închidere şi să începem lucările. Se va lucra sub trafic, practic se va lucra pe o parte o cale şi după ce se vor finaliza lucrările pe o cale se va trece pe partea cealaltă. 

La zece kilometri distanță, în zona localității Breaza, substructura drumului este parțial prăbușită spre albia râului Prahova. 

Claudiu Loghin, reporter Observator: Suntem pe DN1, în dreptul localității Breaza, din județul Prahova şi aşa arată banda întâi a sensului de mers de la Braşov către Ploieşti.

Autoritățile au început în februarie lucrările de reabilitare, însă sus, pe asfalt, o bandă e în continuare închisă. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Preferaţi ca pentru masa de Paşte să preparaţi cât mai multe produse în casă, pentru a evita E-urile?

Observator » Evenimente » "Piciorul podului stă pe nişte sârme ruginite". Pericole pentru șoferi pe DN1, cea mai circulată șosea din România