Foto Asistenta medicală din UK care a folosit cardul unei paciente la 17 minute după ce murise ''refuză să-şi ceară scuze''
Asistenta medicală care a folosit cardul bancar al unei paciente decedate pentru a cumpăra gustări de la un automat, la doar 17 minute după ce respectiva persoană se stinsese din viaţă, ar fi refuzat să-și ceară scuze.
Ayesha Basharat, în vârstă de 23 de ani, ar fi rămas tăcută atunci când i s-a cerut să explice de ce a folosit cardul bancar furat. De asemenea, femeia a refuzat să răspundă când a fost întrebată dacă este supărată de perspectiva de a-și pierde slujba pentru o acțiune descrisă drept ''rușinoasă'' de către reprezentanţii spitalului.
Pe 9 iunie, la Crown Court din Birmingham, asistenta a recunoscut furtul şi frauda. Însă a evitat închisoarea, după ce a primit două condmanări de cinci luni, ambele suspendate pentru 18 luni. Un purtator de cuvânt al spitalului a declarat: "Ea a fost suspendată imediat după ce acest incident a ieşit la iveală, pe parcursul procesului judiciar care era în curs. Acum, procedurile au concluzionat că se confruntă cu măsuri disciplinare în următoarele șapte până la 10 zile. Condamnarea ei va fi luată în considerare." Acesta a mai povestit cum spitalul și-a cerut scuze familiei pacientei.
În momentul în care a fost abordată în afara casei sale din UK, Basharat a refuzat să-și ceară scuze pentru comportamentul ei. ''Nu vreau să vorbesc despre asta, nu am nimic de spus'', a afirmat femeia, conform Mirror.
Ce acuzaţii îi sunt aduse asistentei
Un doctor a înregistrat moartea bătrânei la ora 1.56 PM, iar Basharat a fost surprinsă de o cameră de supraveghere la automat câteva minute mai târziu. Ulterior, a mai făcut o plată de o liră sterlină şi a mai încercat să se folosească de cardul contactless încă de două ori, patru zile mai târziu.
Dar la acel moment, cardul a fost anulat, iar poliţiştii au arestat-o în timpul turei sale, când încă se afla în posesia cardului victimei. Iniţial, asistenta a declarat că l-a găsit pe podea şi că ''l-a confundat'' cu propriul său card ca să îşi cumpere gustările. Însă, s-a demonstrat ulterior că cele două carduri aveau culori diferite, iar femeia a ignorat protocolul spitalului privind bunurile pierdute ale pacienţilor.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰