Antena Meniu Search
x

Facebook a luat primele măsuri pentru a asigura transparența pe durata campaniei electorale din SUA

Facebook încearcă să asigure transparenţa pe durata campaniei electorale din SUA. Reţeaua socială a lansat o bază de date prin care va oferi informaţii cu privirile la cheltuielile făcute pentru promovarea politică şi privind probleme de importanţă naţională înainte de alegerile pentru Congres.

Vezi și

Facebook încearcă să asigure transparenţa pe durata campaniei electorale din SUA. Reţeaua socială a lansat o bază de date prin care va oferi informaţii cu privirile la cheltuielile făcute pentru promovarea politică şi privind probleme de importanţă naţională înainte de alegerile pentru Congres.

Documentul va putea fi accesat de orice utilizator şi va fi actualizat săptămânal cu detalii referitoare la cine a cheltuit şi cât de mult pentru reclame politice.

Din datele de până acum, cea mai mare sumă, 5,4 de milioane de dolari în ultimele şase luni, a fost plătită de o pagină care îl susţine pe candidatul democrat din Texas pentru Senat, Beto O'Rourke.

Pe listă apar şi nume grele precum gigantul petrolier ExxonMobil sau o companie membră a Unilever.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

35 de lei kilogramul de carne de miel înainte de Paşte. Consideraţi preţul acceptabil?

Observator » Stiri externe » Facebook a luat primele măsuri pentru a asigura transparența pe durata campaniei electorale din SUA