Antena Meniu Search
x

Curs valutar

France Presse, Politico, Der Spiegel și RAI, printre cele 81 de canale și site-uri europene interzise în Rusia, pe TV și online. Lista completă

Rusia a anunţat marţi blocarea accesului pe teritoriul său la 81 de mass-media europene, ca "represalii" faţă de decizia UE din luna mai de a interzice accesul la trei mass-media de stat ruse, relatează agenţiile AFP şi EFE.

de Redactia Observator

la 25.06.2024 , 21:08

președintele Rusiei Vladimir Putin
France Presse, Politico, Der Spiegel și RAI, printre cele 81 de canale și site-uri europene interzise în Rusia, pe TV și online. Lista completă - Profimedia Images

"Contra-măsuri sunt introduse asupra accesului de pe teritoriul rus la mijloacele de difuzare a mass-media din ţările membre ale UE", a transmis într-un comunicat Ministerul rus de Externe, care a publicat lista celor 81 de mass-media şi a pus pe seama Bruxellesului responsabilitatea pentru noile restricţii.

Aceste restricţii, se arată în comunicat, sunt adoptate împotriva acelor mass-media din UE "care difuzează sistematic informaţii ce nu sunt credibile asupra desfăşurării operaţiunii militare speciale", expresia prin care Moscova face referire la campania sa militară contra Ucrainei.

Pe listă se regăsesc, printre altele, agenţia de presă franceză France Presse, cea spaniolă EFE, ziarele franceze Le Monde şi Liberation, publicaţiile germane Die Zeit şi Der Spiegel, postul Radio France, posturile de televiziune italian RAI, cele franceze LC1 şi Arte, cel austriac ORF sau cel olandez Nos.

Articolul continuă după reclamă

Anunţul MAE rus vine în aceeaşi zi în care a intrat în vigoare decizia din 17 martie a Consiliului UE, care impune restricţii de difuzare pentru trei mass-media de stat ruse, respectiv agenţia RIA Novosti şi cotidianele Izvestia şi Rossískaya Gazeta. Anterior, şi alte mass-media ruse au fost interzise în UE, inclusiv Rusia Today, după ce blocul comunitar a acuzat Moscova că foloseşte astfel de mass-media pentru "a-şi difuza propaganda şi a desfăşura campanii de dezinformare", transmite Agerpres.

Pe acelaşi subiect

Lista instituțiilor media blocate pe teritoriul Rusiei

Redăm în continuare "lista instituțiilor media din statele membre UE și a operatorilor media din întreaga Europă în privința cărora au fost introduse contramăsuri pentru a restricționa difuzarea și accesul la paginile de internet de pe teritoriul Federației Ruse".

Austria

1. Compania de stat de televiziune și radio "ORF" (orf.at);

2. Holdingul Media "Osterreich" (oe24.at);

Belgia

3. Revista "Le Vif" (levif.be);

4. Revista Knack (knack.be);

Bulgaria

5. Portalul de informații  "Mediapool" (Mediapool.bg);

6. Ziarul "24 Hours" (24chasa.bg);

Ungaria

7. Portal de știri 444.hu;

Germania

8. Revista "Der Spiegel" (spiegel.de);

9. Ziarul "Die Zeit" (zeit.de);

10. Ziarul "Frankfurter Allgemeine Zeitung" (faz.net);

Grecia

11. Societatea de Radio și Televiziune Greacă EPT (ert.gr, ertnews.gr);

12. Canalul "Skai" (skai.gr);

13. Canalul TV "Mega" (Megatv.com);

14. Ziarul "Proto Thema" (protothema.gr);

Danemarca

15. Ziarul "Berlingske" (berlingske.dk);

16. Publicația "Informații" (information.dk);

Irlanda

17. Radiodifuzor național RTE (rte.ie);

18. Ziarul The Irish Times (irishtimes.com);

19. The Irish Independent (independent.ie);

Spania

20. Ziarul "El Mundo" (elmundo.es);

21. Ziarul "El Pais" (elpais.com);

22. Agenția de presă "EFE" (efe.com);

23. Televiziunea de stat  "Televisión Española" (rtve.es);

Italia

24. Canalul național de televiziune "LA7" (la7.it);

25. Ziarul "La Stampa" (lastampa.it);

26. Ziarul "La Repubblica" (repubblica.it);

27. Compania de televiziune "RAI" (rai.it, rainews.it);

Cipru

28. Ziarul "Politis" (politics.com.cy);

29. Portalul de informații "Cyprus Times" (cyprustimes.com);

30. Ziarul "Cyprus Mail" (cyprus-mail.com);

Letonia

31. Canalul TV "Televiziunea Letonă" și Letonia Radio 4 (lsm.lv);

32. Portal online apollo.lv;

33. canal TV internet tvnet.lv;

34. Publicația "Diena" (diena.lv);

Lituania

35. Siteul de știri "LRT" (lrt.lt);

36. Siteul de știri "15min.lt" (15min.lt);

37.  Siteul de știri  "lrytas.lt" (lrytas.lt);

Malta

38. Televiziune de stat TVM (tvmnews.mt);

39. Ziarul "Times of Malta" (timesofmalta.com);

40. Ziarul The Malta Independent (independent.com.mt);

41. Ziarul "Malta Today" (maltatoday.com.mt);

Olanda

42. Compania de televiziune și radio "Nos" (nos.nl);

43. Ziarul "Nrc" (nrc.nl);

44. Ziarul "Algemeen Dagblad" (ad.nl);

Polonia

45. Canalul TV "Belsat" (belsat.eu, belsat.pl);

46. ​​​​Revista "Noua Polonia" (novayapolsha.eu, novayapolsha.com, novayapolsha.pl);

Portugalia

47. CanalUL TV "RTP International" (rtp.pt);

48. Ziarul "Publico" (publico.pt);

49. Ziarul "Expresso" (expresso.pt);

50. Siteul de știri  "Observador" (observador.pt);

România

51. Canalul TV "Pro TV International" (stirileprotv.ro, protv.ro);

52. Canalul TV "Digi24" (digi24.ro);

53. Canalul TV "B1TV" (b1tv.ro);

Slovacia

54. Ziarul "IMM" (sme.sk);

55. Siteul de știri "Dennik N" (dennikn.sk);

Slovenia

56. Siteul de știri "Nova24" (Nova24.si, Nova24tv.si);

57. Siteul de știri "Demokracia" (Demokracia.si, Demokracia.eu);

Finlanda

58. Ziarul "Ilta-Sanomat" (is.fi);

59. Ziarul "Iltalehti" (iltalehti.fi);

60. Ziarul "Helsingin Sanomat" (hs.fi);

61. Compania de televiziune și radio "Yleisradio" (yle.fi);

Franţa

62. Canalul TV "LCI" (tf1info.fr);

63. Ziarul Le Monde (lemonde.fr);

64. Ziarul La Croix (la-croix.com);

65. Ziarul "Liberation" (liberation.fr);

66. Revista Lexpress (lexpress.fr);

67. Compania de radio "Radio France" (radiofrance.fr);

68. Agenția de presă "Agence France-Presse" (afp.com, afpforum.com);

69. Canalul TV "CNews" (cnews.fr);

70. Compania de televiziune "Arte" (arte.tv);

Cehia

71. Canalul TV "Ceska Televize" (ceskatelevize.cz);

72. Siteul de știri "Seznam Zpravy" (seznamzpravy.cz);

Suedia

73. Compania de televiziune și radio "SVT" (svt.se);

74. Compania de radio Radioul Suediei (sverigesradio.se);

Estonia

75. Portalul de informații propastop.org;

76. Compania Națională de Radiodifuziune "ERR" (err.ee);

77. Siteul de știri "Delfi" (delfi.ee);

Mass-media paneuropeană

78. Agencce Europe (agenceurope.eu);

79. Politico (www.politico.eu, www.politico.com);

80. Pachetul prin satelit "Svoboda Satellite Package" (rsf.org);

81. Siteul de știri "Euobserver" (Euobserver.com).

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei
Aţi întâmpinat probleme în obţinerea adeverinţelor care vă atestă vechimea în muncă?
Observator » Stiri externe » France Presse, Politico, Der Spiegel și RAI, printre cele 81 de canale și site-uri europene interzise în Rusia, pe TV și online. Lista completă