Video Marile branduri şi-au lansat propriul calendar de sărbători. Cât costă un astfel de produs
Pentru prima dată, casa Chanel a lansat un calendar advent de sărbători. Aşteptat cu interes, calendarul a stârnit multă dezamăgire. Fiecare dintre cele 27 de căsuţe conţine o surpriză, însă multe dintre ele par, în ochii cumpărătorilor, prea mici pentru cei 800 de dolari cu care se vinde produsul întreg.
Lansat pentru a sărbători 100 de ani de la lansarea Chanel No.5, calendarul de sărbători a stârnit mai degrabă dezamăgire, decât entuziasm. În mai multe videoclipuri cu peste 14 milioane de vizualizări, Elisa Harmon, TikToker cunoscut pe platformă, prezintă căsuţele numerotate de la 5 la 31.
În ciuda tuturor criticilor, stocul este deja epuizat
Ediţia unicat costă 800 de dolari, iar fiecare căsuţă conţine mostre de parfum, cremă sau produse de îngrijire sau cosmetice. Mai sunt autocolante, o carte cu imagini, un glob de sărbători și o brățară cu șnur, de care era agăţată un pandantiv în formă de sigiliu de ceară. Ofertă variată, dar deloc apreciată de cumpărători.
Preţurile pornesc de la 50 de dolari şi pot ajunge la 150 de mii de dolari în cazul celui creat de Tiffany's. Inclusiv Dior, Jo Malone sau chiar MAC au scos calendare de advent în acest an.
Însă cel mai scump calendar de anul acesta rămâne cel creat de Debbie Wingham, la comandă pentru un elveţian cu dare de mână şi evaluat la 10 milioane de dolari. Calendarul e pictat manual şi include destinaţii pe care le va vizita familia care l-a comandat. Şi nu numai. Spre exemplu, în fereastra cu numele Parisului este o poşetă Chanel împodobită cu diamante.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰