Antena Meniu Search
x

Video SuperBowl, încasări uriaşe pentru pauzele publicitare. 30 de secunde de reclamă valorează peste 6,5 milioane de dolari

În seara aceasta, SuperBowl duce spoturile publicitare la un alt nivel. Spectacolul a adunat zeci de vedete în reclamele din pauzele evenimentului sportiv. Scarlett Johansson, Gwyneth Paltrow, Jim Carrey şi Zendaya sunt doar câteva dintre starurile din pauza de publicitate. Pentru 30 de secunde de reclamă, vor fi încasări de peste 6 milioane şi jumătate de dolari. 

Alexandra Paraschiv
de Alexandra Paraschiv

la 14.02.2022, 15:25

Vezi și

Cea de-a 56-a ediţie a spectacolului SuperBowl a reunit crema vedetelor de la Hollywood încă din videoclipul de promovare. Eminem, Snoop Dogg, Mary J. Blige, Dr. Dre şi Kendrick Lamar au spart gheaţa pentru trailerul jocului şi vor împărţi, pentru prima dată, scena într-un spectacol de 12 minute.

Anul acesta, evenimentul sportiv se concentrează mai mult ca oricând pe reclame. Astfel că, după calculele oficiale, SuperBowl a atins cel mai scump preţ publicitar din istoria Ligii Naţionale de Fotbal.

Jeanine Poggi, editor de reclame: Costul pentru 30 de secunde de reclamă la Super Bowl poate ajunge până la 7 milioane de dolari. De obicei, preţul este între jumătate de milion de dolari şi 6,8 milioane de dolari.

Un spectacol grandios

Pe acelaşi subiect

Scarlett Johansson, Gwyneth Paltrow, Jim Carrey, Lindsay Lohan, Zendaya, Doja Cat, Matthew McConaughey, Paul Rudd sau Kevin Hart. Sunt doar câteva dintre vedetele din acest an, care, în scenarii bine puse la punct, au făcut din reclame mai mult decât simple plasări de produse. 

În timpul meciului, sunt difuzate între 80 şi 90 de reclame, iar pentru a-i ţine atenţi pe participanţi, organizatorii s-au ocupat în detaliu de fiecare spot publicitar.

Jeanine Poggi, editor de reclame: Acesta este un loc unde nu doar că pot să vadă reclame, dar se pot bucura de ele.

Spectacolul Super Bowl va începe la noapte şi va avea loc pe un stadion din California de Sud. Platformele de streaming vor difuza evenimentul, la fel şi televiziunea naţională americană.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

V-a trezit suspiciuni culoarea puilor din magazine?

Observator » Stiri externe » SuperBowl, încasări uriaşe pentru pauzele publicitare. 30 de secunde de reclamă valorează peste 6,5 milioane de dolari