Un feribot scos din circulație a fost transformat în recif artificial
Un feribot scos la pensie după câteva decenii de navetă între insulele Danemarcei va trăi o nouă viaţă pe fundul mării, ca recif artificial. Mii de oameni şi-au luat rămas bun de la bătrâna navă care a fost scufundată la o adâncime de 19 metri, în largul coastelor daneze
Un feribot scos la pensie după câteva decenii de navetă între insulele Danemarcei va trăi o nouă viaţă pe fundul mării, ca recif artificial. Mii de oameni şi-au luat rămas bun de la bătrâna navă care a fost scufundată la o adâncime de 19 metri, în largul coastelor daneze
Sirenele iahturilor şi uralele mulţimii de pe mal au salutat momentul în care feribotul Aerosund II şi-a deschis trapele şi s-a scufundat pentru a-şi începe noua viaţă submarină. Evenimentul s-a petrecut în largul portului de la care nava şi-a luat numele. 15 camere video instalate la bord au oferit imagini spectaculoase ale coborârii spre adâncul mării.
Nava va deveni cel mai mare recif artificial din Danemarca, spre bucuria iubitorilor de înot subacvatic. Înaintea scufundării, ea a fost curăţată cu grijă de tot ce putea polua apa mării.
- Danezii se oferă să cumpere pentru "preţul corect" un stat american, ca ironie la afirmaţia lui Trump privind...
- Cu cât e plătit un sudor român în Danemarca. Salariul din România e de aproape 5 ori mai mic
- Românce racolate prin metoda "loverboy" şi exploatate în Danemarca. Cum erau ademenite tinerele
- De ce este atât de importantă Groenlanda şi motivele pentru care Trump e interesat să cumpere cea mai mare...
- Donald Trump jr, vizită surpriză în Groenlanda. Tatăl său a anunţat că vrea să cumpere insula de la Danemarca
Vopseaua, carburantul, totul a fost curăţat. Cred că este cea mai curată epavă ajunsă, vreodată, pe fundul mării.
Vasul scufundat nu va servi doar pentru distracţia scafandrilor amatori. Căutătorii de comori se vor antrena, aici, pentru explorarea epavelor iar biologii vor studia flora şi fauna marină care nu vor întârzia să cucerească epava.
Feribotul Aerosund II a transportat, timp de aproape patru decenii, călători şi vagoane de tren între câteva insule din sudul Danemarcei. Nava are o lungime de 55 de metri iar suprastructura sa se află, acum, la doar şase metri sub nivelul mării.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰