Video Un gigant al berii, boicotat de mii de clienţi după un parteneriat cu un influencer transsexual. Acţiunile valorează pe bursă cu 6 mld. de dolari mai puţin
Scandal uriaş în Statele Unite. Unul dintre cei mai mari producători de bere este boicotat de mii de clienţi după un parteneriat cu un influencer transsexual. Vânzările companiei sunt în continuă scădere, iar acţiunile valorează pe bursă cu 6 miliarde de dolari mai puţin. Subiectul a înfierbântat şi scena politică de peste Ocean.
Dylan Mulvaney este cel mai de succes influencer american din rândul minorităţilor sexuale. Are peste 10 milioane de fani pe Tik Tok şi aproape 2 milioane de urmăritori pe Instagram. Timp de un an, a postat pe reţele sociale modul în care a făcut tranziţia de la bărbat la femeie. De curând, a încheiat un parteneriat cu colosul care produce berea Budweiser.
Dylan Mulvaney, influencer: Luna aceasta, am sărbătorit 365 de zile de când sunt femeie şi Bud Light mi-a trimis probabil cel mai tare cadou. O doză cu portretul meu.
Consumatorii americani, mulţi dintre ei conservatori, au luat foc. Unii clienţi au distrus mii de doze în semn de protest. Printre ei, cântăreţul Kid Rock.
Kid Rock: Lăsaţi-mă să vă spun ceva cât se poate de clar şi concis posibil.
- Val de critici pentru Nike. A plătit un influencer transgender să facă reclamă unor bustiere de sport,...
- O femeie trans, care a violat două femei pe când era bărbat, a ajuns la o închisoare pentru femei. Decizia a...
- "Femeile trans sunt femei". Spania a adoptat proiectul de lege care permite schimbarea sexului pe carte de identitate...
Gigantul berii transmite că nu a vrut să dividă societatea
Mai mulţi politicieni republicani, cunoscuţi pentru poziţiile anti minorităţi sexuale, le-au cerut americanilor să boicoteze produsele companiei. Numai că acum sunt cam încurcaţi după ce au aflat că au ajuns în Congres şi graţie banilor acestei societăţi.
Donald Trump Jr.: Ne-am uitat la donaţiile politice şi istoria de lobby a Anheuser-Busch. Şi ghiciţi! Ei chiar susţin republicanii. Într-o Americă corporatistă woke, Anheuser-Busch susţine republicanii. În mandatul trecut, angajaţii lor şi compania au dat cam 60% republicanilor.
Gigantul berii transmite că nu a vrut să dividă societatea. Îşi doreşte doar ca oamenii să stea împreună la o bere. Şi a conceput o nouă reclamă la Budweiser, plină de simboluri tradiţionale: doi bărbaţi care beau bere, cai, câmpii nesfârşite şi steagul american.
Nathian Rodriguez, profesor de marketing: Toate companiile fac marketing cu influenceri. Ce face Bud Light acum a făcut ani de zile. Parteneriate cu oameni diverşi. Nu a fost o reclamă naţională, a fost o reclamă pe TikTok.
În vreme ce Bud Light pierde miliarde şi fani, Dylan are numai de câştigat. În jur de 3.000 de noi fani îi dau follow pe Instagram în fiecare zi de când a izbucnit scandalul.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰