Foto „Nici măcar ketchup-ul nu ar putea salva asta". Și-a comandat un somon cu portocale online, dar a primit cu totul altceva. Britanica și-a cerut banii înapoi
Că restaurantele folosesc poze care nu sunt tocmai în conformitate cu realitate se știe deja, însă o femeie a avut parte de o surpriză cu totul și cu totul neașteptată.
- Tânăr răpit cu duba din parcarea unui bloc din Bucureşti. A fost sechestrat şi torturat. DETALII la Observator 13:00, la Antena 1
- Craterul din Slănic are 15 m adâncime, cât un bloc de cinci etaje. Groapa ar fi trebuit să fie astupată azi-noapte, dar nici urmă de muncitori
Și-a comandat online somon cu portocale, însă ce a primit era departe de realitate. Britanica a postat imaginea pe internet, iar aceasta s-a viralizat. În curând, și restaurantul s-a sesizat și i-a restituit banii.
A vrut somon, a primit o încercare de pește
„Am comandat somon de la un restaurant de pe @ubereats_uk. Vă rog să vă uitați la ce am comandat vs ce am primit. Și ei spun că merit o restituire a banilor. Când am căutat pe Google restaurantul nici măcar nu a apărut.”, a scris femeia pe Twitter.
În imaginea postată se vede o cutie de carton cu două bucăți foarte mici de pește, care nu arată a somob, și două jumătăți de felii de portocală.
Utilizatorii au comentat pe măsură. „Nici măcar ketchup-ul nu ar putea salva asta”, „Încă mai caut peștele”. La început, Roshan a primit un mesaj de la Uber Eats, care susținea că „nu poate” să ofere o rambursare pentru acest serviciu. Ulterior, serviciul de asistență și-a cerut scuze, iar banii i-au fost restituiți, scrie Daily Star.
Ți-a plăcut acest articol?
LikePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰