(P) Cursuri Marketing Digital: de ce să alegi un curs in-house pentru compania ta?
Învățarea face parte din dinamică de zi cu zi și are un impact major asupra vieții personale și profesionale a fiecărui om. Formarea angajaților este o componentă esențială a oricărei afaceri. Cererea de cursuri suplimentare din partea companiilor pentru angajații lor este în continuă creștere.
- Premiera noului sezon Chefi la cuțite din 17 Noiembrie, Duminică 20:00, Luni, Marți și Miercuri 20:30 pe Antena 1 și AntenaPLAY
- Valul de aer polar a adus prima avertizare de ninsoare şi viscol din acest sezon. Când se încălzeşte vremea
Cu toate acestea, în zilele noastre extrem de multe companii încearcă să aleagă cea mai bună modalitate de a-și instrui angajații, întrucât acest lucru va avea un impact direct asupra serviciilor pe care aceștia le vor presta la locul de muncă.
Cursurile de marketing digital online cuprind teme precum promovare Instagram Ads, promovare Facebook, LinkedIn, Tiktok Ads, Copywriting, Social Media Management, Webflow, Design și multe altele.
Astfel, în ceea ce privește marketingul, din acest motiv, mulți se întreabă dacă ar trebui să aleagă unul dintre multiplele cursuri de marketing online de formare în-house cu un trainer live pentru angajații lor sau este mai bine să aleagă un curs cumpărat de pe internet, pe care angajații să îl parcurgă în sistem online.
Cursurile de marketing digital în-house sunt soluția perfectă pentru formarea angajaților, întrucât se concentrează exclusiv pe nevoile și obiectivele angajaților și ale afacerii tale. Aceste cursuri in-house pot fi livrate direct personalului tău de marketing atât standard, cât și personalizate.
Dacă încă nu știi care este cea mai bună posibilitate de a-ți formă angajații, îți voi prezența mai jos câteva motive pentru care este mai eficient să alegi un curs în-house pentru compania ta.
1. Implicarea angajaților
Se spune adesea că unul dintre principalele avantaje ale cursurilor in-house și ale formării interne îl reprezintă implicarea angajaților. În loc să urmărească ceva pe computer, aceștia pot pune întrebări în orice moment și pot interacționa direct cu trainerul. În plus, a vorbi direct, față în față cu trainerul, oferă adesea o mai mare claritate și înțelegere decât comunicarea online.
2. Personalizarea cursurilor de marketing online
Pe de altă parte, trainingurile in-house pot fi adaptate special pentru fiecare business în parte, astfel încât obiectivele și scopurile acelei afaceri să poată fi îndeplinite. Accentul restrâns și destul de specific al unor astfel de cursuri oferă angajaților șansă de a discuta subiecte sensibile și chiar probleme sau provocări competitive.
3. Lucrul în echipa
Un alt avantaj al cursurilor in-house îl reprezintă faptul că acestea oferă angajaților șansă de a lucra împreună cu colegii lor și de a crea networking. În plus, poate stimula cu adevărat o mai bună muncă în echipa și să încurajeze, de asemenea, o mai bună conștientizare a rolului pe care îl deține fiecare angajat.
Astfel, cursurile in-house de Marketing Online pun adesea accentul pe interacțiunea dintre colegi și oferă posibilitatea mai multor angajați de a învață în același ritm, în aceeași ordine cronologică, întrucât conține o structura și o organizare mai bună.
Pe scurt, beneficiile unui curs in-house pentru compania ta pot fi următoarele:
-
Schimbul rapid de idei
-
Interacțiunea socială în timpul cursului
-
Retenție bună datorită probabilității scăzute de multitasking
-
Training-uri practice îmbunătățite
-
Răspuns mai rapid la întrebări și feedback din partea trainerului
-
Scoruri de satisfacție mai mari din partea angajaților
-
Lucrul în echipa
-
Posibilitatea de a avea un curs personalizat
Prin urmare, există o mulțime de beneficii în ceea ce privește cursurile in-house. Totuși, este important să evaluezi cu atenție atât beneficiile, cât și dezavantajele alegerii unui astfel de tip de formare, în comparație cu cursurile comandate de pe internet, înainte de a lua o decizie care va avea un impact asupra pregătirii angajaților tăi.
Compania ta ar trebui să determine ce anume funcționează cel mai bine pentru angajații ei, pentru programul, nevoile de învățare al acestora, dar și pentru situația financiară generală.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰