Antena Meniu Search
x

(P) Cursuri Marketing Digital: de ce să alegi un curs in-house pentru compania ta?

Învățarea face parte din dinamică de zi cu zi și are un impact major asupra vieții personale și profesionale a fiecărui om. Formarea angajaților este o componentă esențială a oricărei afaceri. Cererea de cursuri suplimentare din partea companiilor pentru angajații lor este în continuă creștere.

de Redactia Observator

la 13.05.2022, 12:44

Cu toate acesteaîn zilele noastre extrem de multe companii încearcă  aleagă cea mai bună modalitate de a-și instrui angajațiiîntrucât acest lucru va avea un impact direct asupra serviciilor pe care aceștia le vor presta la locul de muncă.

Cursurile de marketing digital online cuprind teme precum promovare Instagram Ads, promovare Facebook, LinkedIn, Tiktok Ads, Copywriting, Social Media Management, Webflow, Design și multe altele. 

Astfel, în ceea ce privește marketingul, din acest motiv, mulți se întreabă dacă ar trebui  aleagă unul dintre multiplele cursuri de marketing online de formare în-house cu un trainer live pentru angajații lor sau este mai bine  aleagă un curs cumpărat de pe internet, pe care angajații  îl parcurgă în sistem online.

Cursurile de marketing digital în-house sunt soluția perfectă pentru formarea angajațilorîntrucât se concentrează exclusiv pe nevoile și obiectivele angajaților și ale afacerii tale. Aceste cursuri in-house pot fi livrate direct personalului tău de marketing atât standardcât și personalizate.

Dacă încă nu știi care este cea mai bună posibilitate de a-ți formă angajațiiîți voi prezența mai jos câteva motive pentru care este mai eficient  alegi un curs în-house pentru compania ta.

1. Implicarea angajaților

Se spune adesea  unul dintre principalele avantaje ale cursurilor in-house și ale formării interne îl reprezintă implicarea angajațilorÎn loc  urmărească ceva pe computer, aceștia pot pune întrebări în orice moment și pot interacționa direct cu trainerul. În plus, a vorbi direct, față în față cu trainerul, oferă adesea o mai mare claritate și înțelegere decât comunicarea online.

2. Personalizarea cursurilor de marketing online

Pe de altă parte, trainingurile in-house pot fi adaptate special pentru fiecare business în parte, astfel încât obiectivele și scopurile acelei afaceri  poată fi îndeplinite. Accentul restrâns și destul de specific al unor astfel de cursuri oferă angajaților șansă de a discuta subiecte sensibile și chiar probleme sau provocări competitive.

3. Lucrul în echipa

Un alt avantaj al cursurilor in-house îl reprezintă faptul  acestea oferă angajaților șansă de a lucra împreună cu colegii lor și de a crea networking. În plus, poate stimula cu adevărat o mai bună muncă în echipa și  încurajeze, de asemenea, o mai bună conștientizare a rolului pe care îl deține fiecare angajat.

Astfel, cursurile in-house de Marketing Online pun adesea accentul pe interacțiunea dintre colegi și oferă posibilitatea mai multor angajați de a învață în același ritm, în aceeași ordine cronologicăîntrucât conține o structura și o organizare mai bună

Pe scurt, beneficiile unui curs in-house pentru compania ta pot fi următoarele:

  • Schimbul rapid de idei

  • Interacțiunea socială în timpul cursului

  • Retenție bună datorită probabilității scăzute de multitasking

  • Training-uri practice îmbunătățite

  • Răspuns mai rapid la întrebări și feedback din partea trainerului

  • Scoruri de satisfacție mai mari din partea angajaților

  • Lucrul în echipa

  • Posibilitatea de a avea un curs personalizat

Prin urmare, există o mulțime de beneficii în ceea ce privește cursurile in-house. Totuși, este important  evaluezi cu atenție atât beneficiile, cât și dezavantajele alegerii unui astfel de tip de formare, în comparație cu cursurile comandate de pe internet, înainte de a lua o decizie care va avea un impact asupra pregătirii angajaților tăi.

Compania ta ar trebui  determine ce anume funcționează cel mai bine pentru angajații ei, pentru programul, nevoile de învățare al acestora, dar și pentru situația financiară generală

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Sunteţi de acord ca permisul auto să poată fi obţinut de la 17 ani?

Observator » Inedit » (P) Cursuri Marketing Digital: de ce să alegi un curs in-house pentru compania ta?