Angajat filmat cum aruncă cu bagajele călătorilor, la Otopeni
Bagaje aruncate în batjocură şi pasageri umiliţi de angajaţi, pe cel mai mare aeroport din România. Imagini revoltătoare arată cum zeci de valize sunt trântite la întâmplare, la Otopeni. Situaţia nu este izolată.
Bagaje aruncate în batjocură şi pasageri umiliţi de angajaţi, pe cel mai mare aeroport din România. Imagini revoltătoare arată cum zeci de valize sunt trântite la întâmplare, la Otopeni. Situaţia nu este izolată.
Astfel de scene au loc zilnic, spun reprezentanţii aeroportului Henri Coandă, care i-au semnalat problemele şi ministrului interimar al Transporturilor, Răzvan Cuc.
Un angajat supărat a aruncat cu bagajele oamenilor pe unde i-a venit
Zeci de valize trec prin mâinile acestui bărbat, angajat al unei firme de handling. Pe toate, le aruncă haotic de pe bandă, fără să ţină cont că le-ar putea deteriora. Alături, ceilalţi colegi procedează la fel. Bagajele aterizează la întâmplare, blochează banda şi duc la întârzieri în lanţ pe aeroportul Henri Coandă. Imaginile i-au revoltat pe călători.
- 15 februarie, evenimente importante care au avut loc în această zi de-a lungul timpului
- 15 februarie, Sfântul Apostol Onisim. Sărbătoare importantă în calendarul ortodox
- Evenimente în Bucureşti, în weekendul 15-16 februarie. Ce nu trebuie să ratezi
- Antrenează-ți creierul ca un campion: Cursurile Fundației Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României, Sesiunea...
- 14 februarie, evenimente importante care au avut loc în această zi de-a lungul timpului
Nu e deci de mirare că mulţi călători îşi găsesc valizele rupte, la destinaţie.
Alţi pasageri spun că la fel se comportă angajaţii şi pe alte aeroporturi.
Imaginile au ajuns şi la ministrul interimar al Transporturilor, Răzvan Cuc.
Angajaţii lucrează la firma de handling Globeground, ai cărei reprezentanţi nu au putut fi contactaţi astăzi pentru un punct de vedere.
Deocamdată, angajaţii care au aruncat cu nepăsare bagajele călătorilor nu au fost traşi la răspundere.
Compania Aeroporturi Bucureşti a transmis însă că toate firmele care operează la Otopeni trebuie să-şi îmbunătăţească serviciile până la finalul anului. În caz contrar, riscă rezilierea contractelor.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰