Cat de pregatiti sunt romanii sa-si promoveze Capitala
Teoretic, suntem pregatiti sa primim turistii, practic, insa, stam prost cu promovarea. Suntem cunoscuti ca fiind o tara ospitaliera, dar atunci cand vine vorba de atractiile turistice, nu stim exact ce sa recomandam.
Un experiment facut de reporterii Observator arata cat de pregatiti sunt romanii sa-si promovezte Capitala.
S-am pus in pielea unui turist, venit pentru prima data in Romania. Pe strada au descoperit ca romanii fie nu stiu engleza, fie le este rusine s-o vorbeasca.
La capitolul ospitalitate, stam insa destul de bine. Unii au incercat, totusi, sa ofere indicatii prin limbajul semnelor.
„Din punct de vedere al serviciilor turistice suntem pregtiti. Avem hoteluri, avem restaurante, avem si carduri de fidelizare, deci noi suntem pregatiti. Ce ne lipseste? Promovarea. Si, de fapt, bani de promovare. Aici este bucatica de lucru a autoritatilor”, spune Dragos Raducan, presedintele Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc.
Cum arata Bucurestiul in ochii unui strain povesteste Filipe, un portughez venit pentru prima data in Romania: “Cred ca ar trebui sa fie mai pregatit. Sper exemplu, birouri de informare, nu am gasit niciunul. Nu vezi lucrurile traduse in engleza”.
Totusi, progrese s-au facut. Statistic vorbind, numarul vizitatorilor a crescut. Iar Primaria Generala analizeaza mai multe proiecte de promovare a Capitalei.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰