Antena Meniu Search
x

Bucureştiul rămâne singura capitală din UE fără o centură de ocolire civilizată

Centura Capitalei a devenit centura neputinţei! De 15 ani, şoferii care înconjoară Bucureştiul pierd ore întregi în trafic, pe o şosea plină de gropi.

Vezi și

Centura Capitalei a devenit centura neputinţei! De 15 ani, şoferii care înconjoară Bucureştiul pierd ore întregi în trafic, pe o şosea plină de gropi, noroi, restricţii de viteză şi veşnice cârpeli. Şi tot cu asta vor rămâne şi în anii următori. Pentru că cele mai distruse porţiuni din Centura de Sud a Capitalei nu vor primi niciun ban de la buget, în 2018. 

E un coşmar prin care trec, zi de zi, zeci de mii de şoferi care ajung pe Centura Capitalei. Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR: "Până anul acesta, filosofia era să fie construită de la bugetul de stat, acum am decis să lansăm aceste investiţii prin fonduri europene."

Fonduri europene pe care oficialii din transporturi speră să le atragă măcar la anul. Pentru ca, din 2018, să înceapă construcţia mult-aşteptatului pasaj suprateran de la Domneşti. Pasarela cu sens giratoriu ar trebui să treacă pe deasupra centurii cu intersecţia Prelungirea Ghencea. 

După doi ani de licitaţii, a fost desemnat un câştigător pentru pasajul de la Domneşti. Construcţia va costa în jur de 20 de milioane de euro. Când va fi gata, nu ştie nimeni. Anul acesta, pentru nicio bucată din centură nu au fost începute reparaţiile.

Din cei 72 de kilometri din Centura Capitalei, autorităţile au reuşit să reabiliteze 20 de kilometri în zona de nord şi să lărgească la 4 benzi încă 9 kilometri. Restul, de 42 de kilometri, sunt în acelaşi stadiu de acum 10-15 ani.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Credeţi că lucraţi sub calificarea dumneavoastră la locul de muncă?

Observator » Stiri sociale » Bucureştiul rămâne singura capitală din UE fără o centură de ocolire civilizată