Antena Meniu Search
x

Centura Capitalei, un etern şantier

PLucrările de lărgire a drumului ar fi trebuit finalizate în acest an, dar sunt puţine şanse ca în viitorul apropiat şoferii să ocolească Bucureştiul pe o centură cu patru benzi

Vezi și

Lucrările de lărgire a drumului ar fi trebuit finalizate în acest an, dar sunt puţine şanse ca în viitorul apropiat şoferii să ocolească Bucureştiul pe o centură cu patru benzi

Deranjaţi de nerăbdarea românilor, muncitorii care se ocupă de lucrările pentru lărgirea Centurii de Nord a Capitalei nu se mai obosesc să mai înainteze vreun termen de finalizare. Stadiul lucrărilor ar descuraja pe oricine. În acest an ar fi trebuit finalizate cele două porţiuni între Chitila şi Autostrada 1 Bucureşti - Piteşti şi între Voluntari şi Autostrada Soarelui. În total 20 de kilometri.

Lucrările ar trebui terminate până la finalul acestui an. Găsim totuşi şi câteva zone unde astfaltul arată pregătit pentru inaugurare, însă nu însumează mai mult de doi kilometri din cei nouă. Mai puţin avansate sunt lucrările de lărgire a celor 11 kilometri de centura care leagă oraşul Voluntari de Autostrada Soarelui. Muncitorii par însă mulţumiţi.

Pentru porţiunea de centură din sud speranţele şoferilor au fost spulberate de tot. Ministrul Transporturilor, Dan Sova a anunţat că cele trei contracte, doua pentru lărgirea cu încă două benzi între A1 şi A2 au fost reziliate. Aşa că proiectul de dublare a benzilor pe cei 32 de kilometri mai are de aşteptat.

În total, pentru modernizarea centurii Capitalei statul român va cheltui peste 200 de milioane de euro. Dacă Centura Nord ar putea fi totuşi terminată în 2015, termenul pentru centura Sud ar putea fi 2017.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Vi s-a întâmplat să fiţi hărţuiţi într-un teambuilding?

Observator » Stiri sociale » Centura Capitalei, un etern şantier